6 verschillende kleuren roze licht en donker en 3 setjes peeskappen pony en paard 3 blauwe en 1 setje peeskappen 1 grijze en 1 setje peeskappen 2 mintgroene en voor peeskappen 2 zwarte 1 met goude rand ander met roze rand en 2 setjes zwarte peeskappen paard en pony 1 gele 3 rode 3 oranje 1 bruine 1 donkerblauw 6 witte 3 paarse en 1 setje peeskappen 1 lichtbruin
ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn
Annetje
Geplaatst: 10-10-10 23:12
1 lichtbruine van eskadron die ik het meeste gebruik 1 blauwe met groen randje HH, ook een erg fijne die ik veel gebruik 1 licht rose met bloemmetjes, heel schattig 1 donker rose, van HH 1 blauwe met vlakken van HH (kadootje toen ik paard net had) 2 zwarte shabrakken (voor op wedstrijd) 1 nieuwe rode die ik eigenlijk niet nodig had
Nu ik dat zo opschrijf schrik ik er echt van en snap ik wel waarom ik die nieuwe rode na HE nog niet gebruikt heb! Jeetje, waarvoor heb ik zoveel dekjes nodig?! Ik heb ook nog wat dekjes liggen die te koop zijn en een witte voor het geval dat er wedstrijden zijn waarbij ik wél leuker in het wit ipv in het zwart kan starten.
1 mintgroene pad van PK 1 camel pad van PK 1 zwarte pad van PK 1 grijze pad van PK 1 donkerblauw met lichtblauwe bies van HH 1 bruin met beige bies van HH 1 wit dekje
En volgens mij vergeet ik er dan nog een paar :s
En ik gebruik ze nog amper. Word toch tijd dat ik wat ga verkopen geloof ik
ik heb 7 dekjes voor mijn pony gele roze rode blauw met grijs paars 2 witte
Stephtj
Geplaatst: 13-10-10 22:05
Ik heb er zes
- 1 witte van het kwpn - 3 van Lamicell, een bordeaux, oranje en lichtblauw - 2 van Scapa, een rode en pistache
Allen dressuurdekjes
NicoleHorses
Geplaatst: 15-10-10 22:05
NicoleHorses schreef:
En ook ik heb mijn lijstje weer omgegooid.
Scapa Mood Indigo Scapa Taupe ANKY pale yellow ANKY lake blue Harry's horses balance castle rock BR event dark chocolate Powerhorses bright green Kalvakade white vind het méér dan zat zo
Ik heb: Een Hv polo dekje Nieuw!! W10 zwart blauw met peesjes Eeen Grijs scapa dekje voor wedstrijden..(wit stat lelijk op een appelschimmel ) En peesjes een HH dekje lichtblauw en peesjes dat was het wel.. Ga inkopen doen vrijdag!!
7 dekjes 1 paarse 1 lichtroze bijna wit. 1 BR rood met een grijze rand 1 BR blauw met een grijze rand 1 Pagony Witte 1 witte vzh 1 bruin/grijs appart kleurtje maar wel heel mooi 2 paar peesjes voor voor 1 BR blauw/grijze 1 HKM zwarte 2 paar peesjes voor achter 1 BR blauw/grijze 1 paar zwarte peesjes achter
Ik heb 21 dekjes nou denk ik? Ik ga binnenkort weer een foto maken met alle nieuwe dekjes er bij want die vorige is oud, daar zitten er een hele boel niet bij Dan zal ik ze ook wel allemaal op noemen !
heel licht blauw (merk??) iets donkerder blauw met een paar bruine streepjes (harry's horse) bruin met blauwe strepen (equi theme) grijs geruit (merk??) blauw geruit (merk??) grijs bruin achtig met oranje streep aan de randen (merk kan ik zo 1 2 3 niet bedenken) hele lijst dus