Het ziet er helemaal niet gek uit , enn waarom zou ze in godsnaam een slof of martingaal omdoen !
Jij bent wel erg snel van de hulpmiddelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ddagmar schreef:hallo![]()
het past makkelijk maar zou tog een een martegaal of een slof voor die pony kopen dan houd die zijn/haar hoofd wat lager waardoor jij fijner rijd waarschijnlij ken waardoor het er ook minder gek uit zal zien![]()
Naomi_Jortje schreef:Idd, je plaatst hier 'n foto om commentaar te krijgen, als je dan commentaar krijgt dat je niet leuk vind, moet je niet kwaad uitvallen
Daar is dit topic niet voor, dit topic is voor meningen van mensen of ze je te groot of goed vinden, niet om te gaan ruzieën, als je wilt ruzieën, doe dat dan over pb of op 'n ander forum
eilleen333 schreef:Ja past er prima op hoor!ddagmar schreef:hallo![]()
het past makkelijk maar zou tog een een martegaal of een slof voor die pony kopen dan houd die zijn/haar hoofd wat lager waardoor jij fijner rijd waarschijnlij ken waardoor het er ook minder gek uit zal zien![]()
Wat is dat nou weer voor opmerking? Het if een foto. Misschien ziet het paard net wat. Plus dat een paard bij een standfoto zijn hoofd toch wel omhoog mag doen? En ten derde... Je moet ervoor zorgen dat het paard uit zichzelf naar beneden komt, je moet hem er niet heen dwingen.
Carriejjjj schreef:me pony heeft er geen last van!, ik weeg 36 kilo, dus dat kan makkelijk, ,maar het is me houding, en als ik ga springen, neem ik de balk soms zelfs met me voeten mee!!!!