Aangezien ik via Hyves helemaal niks of niemand meer op de hoogte houd van mijn werkzaamheden post ik hier maar iets vaker denk ik.
Ben met 4 !! repaints bezig, eerst 5 maar één is er gelukkig al af en nummer 2 en 3 ook al bijna.
Omdat ik zo verrektes druk ben met het maken van alleen al de bestellingen en mijn eigen repaints, heeft mijn 'vriend' (lang verhaal en dat hoeft allemaal niet hier ) mijn webshop 'overgenomen' voor onderhoud. Ik schrok me vandaag lazerus want hij heeft ALLES maar dan ook ALLES veranderd. Gelukkig zijn het positieve veranderingen dus dat scheelt. Het enige wat ik nog moet gaan doen is een nieuwe mooi logo ontwerpen voor mijn webshop. (mijn webshop is ook uitgebreid met echt paardenspul dus het kan niks meer met Schleich zijn haha).
Met de bestellingen die ik binnen krijg gaat het ook vrij goed. Ik kan niet zeggen dat ik er extreem veel heb die extreem veel opleveren, maar ik heb zo af en toe een klein lijstje en het houd me flink aan het werk, dus ik ben over het algemeen wel tevreden.
Dit veulentje is bijna af, op de hoefjes na den de veulenvacht krijgt nog een gloed van een andere kleur
Deze HENGST ja, hengst xD is ook bijna af, alleen het wit moet nog een paar keer worden herhaald en ik vind dat zo'n rotwerk
Deze is wit, hartstikke wit, zie je?
Dit word een langmanige (leuk word ) Fjord. De kleur komt hier gruwelijk lelijk uit zie ik al wel, maar het hele paardje word toch nog met pastel bewerkt dus dat zit snor.
Deze kerel is af, met een mooie glinstering in zijn ogen
dieseliris
Geplaatst: 16-02-13 20:03
die derde die harstike wit is die is toch van 2013??? en die langmanige pjord
Senna012
Geplaatst: 16-02-13 20:10
Hallo, Omdat ik bijna geen tijd meer heb zit ik met schleich neckrope en voederzaken. Dus wie er belangstelling voor heeft!
@wanuu die eerste tinkerhengst wordt al heul gaaf!
Emma21Nobel
Geplaatst: 16-02-13 22:39
@loveHorses0 Leuk zeg, die poepschep!! en dat 2e veulentje is echt schattig! En dat nieuwe zadel is ook heel mooi met al die laagjes, of hoe ik het moet noemen. @Wanuu Mooie tinker hengsten! en dat veulentje is zo schattig!
ik wou dat ik ook zo mooi tuig kon maken, doe zo me best maar komt echt nooit wat van... Daarom alle respect voor jullie ! haha!
dieseliris
Geplaatst: 17-02-13 12:08
zo ziet diesel er uit net iets te moeilijk om te repainten en het laten doen is zo duur!!
ik meld me toch weer. ik kan het niet laten.... ik heb ook 2 nieuwe paardjes gekregen! de nieuwe lippizanner merrie en de nieuwe haflinger merrie. ik ga nu een manege starten met de nieuwe haflinger merrie, de nieuwe lippizanner merrie en de nieuwe Appaloosa hengst en de shetland merrie, zwarte woud hengst, twh merrie, quarter horse hengst, dressuur merrie en de knabstrupper hengst. en de rest van de paarden zijn pension paarden( stuk of 45 pension paarden ) ik wil wel tuig gaan maken maar ik zit met me pootje in de biotex...
PollyKnollie
Geplaatst: 17-02-13 13:22
Hooi
Ik heb een sulky (renkar) gemaakt. hier een foto van de mooie kant: http://schleichtff.hyves.nl/fotos/#mb=1 ... _state__=3 Ik bedoel letterlijk 'mooie kant' omdat aan de andere kant lijmresten (alleslijm van de action) zitten. hoe krijg ik die weg?
En ik heb weer 3 strips gemaakt! -paardensprongen. -Het hoge paard. -de Routine. deze staan ook op m'n hyve. ik heb hier géén links bij gedaan, ik kan me voorstellen dat jullie gek worden van m'n links.
En ik heb óók nog plannen voor een repaint op de Camargue hengst. Ik ga misschien ook de benen een beetje buigen. Ik wil d'r een Fjord van maken, alweer. (de Fjord is nog steeds mijn favo ras. Er staat nu ook een Fjord bij ons op de manege en ik ben er helemaal dol op!) En ik wil er pastel bij gebruiken. Hoe werkt dat en waar koop je dat? Of kan je de kleur-overgangen ook met acrylverf doen? Zoja, hoe dan?
En jullie maken echt super-mooie dingen!!! Bedankt voor het lezen.
Mijn veulentje is af Alleen moeten de oogjes nog wel worden gelakt en de staart moet nog in vernis, oeps, vergeten. Ach ja hij staat hier nog toch wel even dus is geen groot probleem haha.
Ik heb de veulenvacht een bruine gloed gegeven, het is niet extreem maar je ziet het net. Als het idee dat hij zijn oude bruine veulenvachtje verliest (zie dit gebeuren op stage dus daar heb ik het vandaan)
En tja, mijn witter dan wit paardje is zo wit toch niet meer Ik ga niet zeggen wat het word maar ik denk dat veel mensen het al kunnen raden
XxXHorsezXxX
Geplaatst: 18-02-13 17:38
Daar kom ik ook weer eens aan... Ik ben de laatste tijd niet echt actief meer op het gebied van Schleich, toch ga ik maar weer eens aan de gang. Ik ben nu bezig met een repaint op de Shetlander merrie, zal zometeen even WIP foto's plaatsen
Hebben jullie trouwens tips voor een site waar je een leuke webshop kan maken? Wil binnenkort namelijk een webshop openen met wat Schleich creaties van mij etc. Maar heb tot nu toe nog geen goeie webshop-maker gevonden waar het gratis is, makkelijk mee is om te gaan, dat je van die drop-down menu's hebt en ook nog een leuke lay-out kunt maken. Dus weten jullie wat?
Ohhhh die Shetlander ziet er leuk uit!! Aangezien hij nog niet af is ga ik er geen opbouwend commentaar op geven want straks verwijs ik allemaal puntjes waar jij nog aan ging werken en dan zeg ik het dubbel, vind ik banketstaaf
Bij die Dartmoor is er niks zelf gemaakt toch of wel? ;p
Ik wil je trouwens alvast voorbereiden Er zijn géén gratis webshops met drop-down menu's
XxXHorsezXxX
Geplaatst: 18-02-13 19:37
Nee, aan de Dartmoor heb ik niets gedaan (ja, behalve het gras. Dat heb ik gekocht... Telt dat ook? ). Vond het gewoon een erg leuke foto.
Aan de Shetlander moet ik ook nog veel doen, ik dacht alleen van ik plaats alvast een foto om te kijken of jullie haar al een beetje leuk vonden worden
Geen één? Dat is echt jammer... Wat is dan de goedkoopste? Of waar werk jij mee? (Je hebt toch een webshop of zeg ik nou iets heel raars? ) En weet iemand welke AHFH gebruikt?
Ik weet niet of het echt een webshop moet zijn, maar met weebly kan je gratis webshops maken en daar heb je geloof ik ook drop down menus.
wanuu
Geplaatst: 18-02-13 20:54
Je kan daar idd drop-down menu's maar ik denk niet dat ze dat bedoelt, daar heb ik toen op een ander forum ook een hele discussie over gehad.
Ik denk dat zij op zoek is naar drop-down menu's waarmee je kleuren en maten bij een product kan kiezen, deze menu's zijn in gratis webshops niet te vinden. Tenminste, in alle webshops die ik heb gehad. (Luondo schijnt het te hebben maar LET OP!!! Deze is NIET !!! gratis ! Maar rekent 25 cent per bestelling !!!! En dat noemen ze dan 'free', trap er niet in)
AHFH schijnt Everyoneweb te gebruiken, maar ik begin daar écht niet aan ... Zit VOL met spyware, virussen en zooi !!! (Daarbij betaalt zij volgens mij wel voor website, sowieso voor domijnnaam, dus durf niet te garanderen dat dat helemaal gratis is met drop-down menu's)
Ik zal wel even doorzoeken dan! Bedankt voor de tips trouwens! Ik had me bijna op Luondo aangemeld...
@Wanuu: Jij hebt je webshop toch met easywebshop gemaakt? Werkt dat een beetje? En heb je daar ook drop-down menu's? Voor hoeveel? Sorry voor de vele vragen trouwens...
daf3
Geplaatst: 19-02-13 09:31
Zelf gebruik ik wel luondo, aangezien je ook facturen hebt, je kan de klanten bijhouden, nieuwsbrief mogelijk, droptown menu en zo nog echt heel veel meer. Ik reken bij mij altijd 25 cent aan bestellings koste erbij, en 40 bestellingen krijgen en daarna 12 euro overmaken naar luondo kan ik niet echt mee zitten. Ik heb ook een Domeinnnaam gekocht, van 9 euro per jaar dus betaal ik aan mijn website ongeveer 25 euro per jaar. Maar na dat je 40 bestellingen hebt gekregen heb je dat echt wel weer terug verdiend. Helaas ben ik nu weer eens aan de beurt om luondo te gaan betalen maarjha moet maar, ben ik er ook weer even vanaf
Ga vandaag weer eens verder met mn falabella repaint en moet de andere ook weer eens oppakken.
Leuke creaties hierboven!
XxXHorsezXxX
Geplaatst: 19-02-13 12:42
Zo, hier nog even de beloofde foto's van mijn dekentjes en spul. Ik heb graag commentaar, zodat ik weet wat ander moet En is zoiets leuk om te verkopen? Roze deken: Helaas is mijn lijm wel een beetje uitgeschoten, maar daar ga ik op letten! Oh ja, en er mist nog een riempje aan de voorkant, die had ik heel even snel er achter geschoven maar die is er zeker onderuit gevallen... Dat word dus nog even een nieuwe maken
Groene deken:
Katten halsband+medicijnen: Zie net dat de kat een beetje onscherp is... Camera heeft alleen gefocust op de medicijnpotjes
En, is het wat?
@daf3: Maar ik ben bang dat ik niet zo veel bestellingen ga binnen krijgen... Maar als het toch nog een keer goed gaat lopen, zal ik er nog wel even over na denken... Begin gewoon eerst net zo als Wanuu, dat lijkt mij het handigst. Maar dan ga ik gewoon met Weebly werken, mijn andere site zit daar ook op en je kunt er meerdere site's per account maken. Aangezien in misschien ook ooit nog een keer een blog wil maken. Ben lekker actief bezig met al die computers, website's en blogs...
LoverHorses0
Geplaatst: 19-02-13 12:58
Die dekentjes zien er leuk uit XxXHorsezXxX! Wanuu die repaints worden ook al mooi zeg!
Mn site schiet eindelijk op! Ben er gister de hele dag mee bezig geweest. Ik heb bijna alles er al weer op staan! Kan dus eindelijk weer geld verdienen Wat vinden jullie ervan? www.schleichdesign.nl Waar kopen jullie je fixeerspray? En hoe duur is die? Ik ga morgen naar de v&d en daar hebben ze volgensmij ook fixeerspray, maar die was volgensmij erg duur. Is dat wel goede?
Heeft iemand nog leuke ideetjes die ik nog kan maken? Ik heb het gevoel dat ik zo ongeveer alles al heb gehad
Ik gebruik geen luondo, maar iets anders engels waar ik de naam niet van weet. Ik betaal er wel geld voor maar ik vind het wel heel fijn werken
XxXHorsezXxX
Geplaatst: 19-02-13 13:10
Wat een leuke site zeg LoverHorses0! Je maakt ook erg mooie tuigjes zeg!
Fixeerspray is bij de v&d behoorlijk prijzig hoor! Ongeveer 15 euro per bus... Maar ik zou zelf niet weten waar je het anders zou kunnen kopen, dus dat zul je aan iemand anders moeten vragen
Misschien kun je hindernissen maken, of iets anders apart... Een keer bijvoorbeeld geen tuig maar allemaal houten dingen maken
XxXHorsezXxX, allereerst vind ik de dekentjes erg schattig! als ik kritisch mag zijn, en het vergelijken met echte dekens, dan valt me op dat de dekens aan de zijkanten misschien iets kort zijn? de buik van het paard kan je onder de dekens nog zien zitten, een echt paard zou dan een koude buik krijgen
pien2010
Geplaatst: 19-02-13 14:17
wow loverhorses0! echt een leuke site!! XxXHorsezXxX mooie dekens maar misschien kun je de klittenband wat kleiner maken... ik probeer al een hele tijd hindernissen te maken, wil iemand me daarmee helpen??? ik heb ook nog een longeerset gemaakt met: een hoofdstel een longeersingel bijzetteugels pessoa teugel en een speciaal ontworpen ding allemaal in het rood trouwens voor de dressuur merrie.
Palmbierlove
Geplaatst: 19-02-13 14:31
leuk die dekentjes met dat ruitjes randje
zelf heb ik een site met webklik heb er voor de rest ook niet veel verstand van, dus dit werkte het makkelijkst voor mij en het is gratis hoe is het eigenlijk met jouw site telpeva?
zelf had ik fixeerspray gehaald bij de hobbywinkel tot ik bij de v&d kwam daar hadden ze hem ook, en was daar iig goedkoper dan bij een hobbywinkel, maar die fixeerspray vind ik niet handig werken, die plakt heel erg, (kan ook aan mijn hoeveelheid spuiten liggen ) dus ik spuit tussendoor gewoon matte vernis van talens (ook bij de v&d te krijgen, maar die had ik ook al bij de hobbywinkel gehaald)
mijn shetlander repaint is bijna klaar, de proef met de kleur bruin is bijna geslaagd alleen de beentjes en het neusje moeten nog een laagje zwart krijgen.. hierna nog 2 bruintjes maken, hopelijk lukken die ook..
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 19-02-13 15:00
Mijn website ligt op zijn gat, ik kon maar geen besluit nemen van hoe ik hem precies wil hebben en toen had ik op een gegeven moment zoiets van 'en nu ben ik het zat'. Heb er veel tijd aan besteed al, en na een tijd kwam ik erachter dat mijn ontwerp niet goed (genoeg) was voor mobiele browsers e.d. Ik kan net zo goed helemaal overnieuw beginnen met ontwerpen en daar heb ik geen zin meer in.
Mijn website staat nog wel in de planning, maar ergens helemaal onderaan de lijst.