Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) mijn webshop 'overgenomen' voor onderhoud. Ik schrok me vandaag lazerus want hij heeft ALLES maar dan ook ALLES
veranderd. Gelukkig zijn het positieve veranderingen dus dat scheelt. Het enige wat ik nog moet gaan doen is een nieuwe mooi logo ontwerpen voor mijn webshop. (mijn webshop is ook uitgebreid met echt paardenspul dus het kan niks meer met Schleich zijn haha).

is ook bijna af, alleen het wit moet nog een paar keer worden herhaald en ik vind dat zo'n rotwerk

) Fjord. De kleur komt hier gruwelijk lelijk uit zie ik al wel, maar het hele paardje word toch nog met pastel bewerkt dus dat zit snor.
en dat 2e veulentje is echt schattig! En dat nieuwe zadel is ook heel mooi met al die laagjes, of hoe ik het moet noemen.
! haha!
)
Hooi
Bedankt voor het lezen.

). Vond het gewoon een erg leuke foto.
Dat is echt jammer...
Of waar werk jij mee? (Je hebt toch een webshop of zeg ik nou iets heel raars?
)
en zo nog echt heel veel meer. Ik reken bij mij altijd 25 cent aan bestellings koste erbij, en 40 bestellingen krijgen en daarna 12 euro overmaken naar luondo kan ik niet echt mee zitten. Ik heb ook een Domeinnnaam gekocht, van 9 euro per jaar dus betaal ik aan mijn website ongeveer 25 euro per jaar. Maar na dat je 40 bestellingen hebt gekregen heb je dat echt wel weer terug verdiend. Helaas ben ik nu weer eens aan de beurt om luondo te gaan betalen
maarjha moet maar, ben ik er ook weer even vanaf 
En is zoiets leuk om te verkopen?

Oh ja, en er mist nog een riempje aan de voorkant, die had ik heel even snel er achter geschoven maar die is er zeker onderuit gevallen...
Dat word dus nog even een nieuwe maken

Maar als het toch nog een keer goed gaat lopen, zal ik er nog wel even over na denken...
Wat vinden jullie ervan? www.schleichdesign.nl

)