[/quote]
Cool!

De oortjes zijn niet zo lastig, vooral als je een bestaand oornetje hebt om af te kijken... 2 keer een driehoek met een kromme onderkant, een boog dus, als je dan de twee kantjes aaneen naait heb je de kegeltjes voor de oren die je aan het 'kopstukje' kunt maken. Het kopstukje is een questie van uitproberen hoe het op het hoofd valt, bij fleece is het voordeel dat het een beetje kan uitrekken zou het nodig moeten zijn. Nogmaals met een bestaand oornetje kom je al ver op weg qua vormen.
En je kunt slingers (http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/0000132 ... -27-cm.jpg) als bies gebruiken voor het oornetje of het dekje. Action verkoopt ze heel goedkoop.
*weet nog niet zeker of ik het doe, enkel als ik niet ontslagen word en dus geld heb*[/quote]
oornetjes zijn niet moeilijk te maken, inderdaad drie hokjes knipppen en een boogje. ik heb een oonetje gehaakt voor minishet. dat is moelijker omdat je de exactr afmetingen van oren en hoofd moet hebben. ik heb ooit ns twee oonetjes gmaakt me bijpassend fleecedekn. ik moet echt effe goed zoeken of ik nog fotos heb.
zo heb ik ook en dekje gehaakt,
in ieder geval succes met het maken van oornetje, ben benieuwd naar de toekomstige fotos!