Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:36

Telpeva schreef:
Om nou heel eerlijk te zijn, heb ik je bericht nu 2x doorgelezen en ik weet nog steeds niet goed wat je precies bedoelt :D zou je wat meer op je spelling en grammatica kunnen letten, want de 1e alinea begrijp ik nog wel maar de 2e snap ik echt niet. Heb je die dingen gekocht, of wil je ze hebben, of heb je ze ergens gezien? wat bedoel je met de tekst?

Veel succes met je repaint +:)+ ga je misschien af en toe update foto's plaatsen? er zijn maar zo weinig mensen die met olieverf werken en het lijkt me leuk om daar ook eens wat van te kunnen zien!

die stallen heb ik GEMAAKT snappie ??
in jeugtland dat is een lolpark in etten-leur
daar kan je heel veel leuke dingen doen
zoals knutselen spelletjes spelen hutten bouwen
er staat ook een timmertent
daar kan je leuke dingen zelf timmeren
ik heb daar 2 stallen gemaakt en een zadelkamer
snap je ?? zelf gemaakt dus
Ps me duim is bont en blauw |(
heb er op geslagen
|( stomme hamer |(

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:18

Ik vind het erg jammer dat er nu pas met de oneliners gestopt kan worden, maar aan de andere kant vind ik het natuurlijk ook erg fijn!
Ik lees stiekem alles van jullie nog mee hoor :P
Bij ons in het dorp zit geen Xenos, dus toen ik gisteren bij een vriendin logeerde heb ik bij die Xenos suède gekocht! Ik wou het toch uitproberen.. Had de keuze uit paars, roze en oranje. Heb roze meegenomen en er meteen een halster van gemaakt :j
Ook nog een setje.
*klik*

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:23

superleuk setje carmen!

ik heb ook weer een nieuw setje gemaakt,
een delftsblauwe set:
Afbeelding
haha iets voor mijn moeder, die spaart delftsblauwe spullen en blauwe flessen, straks staat er een schleich paardje tussen haar verzameling xD

het paard wordt een repaint van een bonte kwpner (R.I.P),
het halster heb ik nagemaakt van mijn real halster wat ik voor hem had
Afbeelding

ik kan nog 1 zo'n deken maken voor de verkoop, geinteresseerden kunnen pb-en..

verder ben ik de laatste tijd bezig geweest met bestellingen voor tuig,
hoop binnenkort weer verder te kunnen met repainten..
maar heb ook nog heel veel meer deken en hoofdstelideeen,
soms zouden een paar extra handen makkelijk zijn ;)

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:59

Net is een halster bij de neus kapot gegaan! Dus die maar weer genaakt.
Leuke deken en halster PBL!
Wil denk ik ook een wedstrijd beginnen! weet alleen nog niet welke prijzen. :o?
Laatst bijgewerkt door Nik2001 op 19-07-12 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:08

hoi ik heb vandaag van mijn ouders een paar schleich paarden gekregen
1 pinto jaarling
2arabische merrie
3 camargeu hengst
4 tennesse walker hengst
meer weet ik er ff niet

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:53

Leuk dekentje Pbl!
Ik heb ook een repaint opdracht af :)
De staart is van paardenhaar, man wat een werk! Maar wel leuk :D
Afbeelding

xLunalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 09:40

Na een tijdje niet actief mee gedaan heb, kom ik toch weer even posten :D Was zo druk met de musical maar nu is het vakantie!!!!!! *\o/* Dus weer volop schleichen. Heb ondertussen weer een paar repaints gemaakt en ook de knabstrupper hengst vernield....
Afbeelding
De nek is eraf en de oren zijn kwijt... Ik voel me een dierenbeul.. Iemand tips om (vooral)de oren te herstellen?
Afbeelding
Dit is een van mijn nieuwste repaints en ik vind hem best goed gelukt! tips?
Ga weer wat nieuwe verfjes kopen.. Weet iemand de kwaliteit van de Xenos? of andere goeie merken?

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:46

Pff.. is het bij jullie ook zo'n gepruts om met halsters het riempje door het gespje te halen(bij zelfgemaakte)? Ik werd er gewoon helemaal zenuwachtig van :=
xLunalove, ik vind bij de benen de overgang van wit naar zwart niet echt op elkaar overlopen.. Verder heel mooi hoor +:)+ Whaha moet je zien wat de adventeerder (?) verkeerd heeft gedaan hier:
Moet je bij marktplaats even intypen '' Schleich paard 72" (anders word de link zo lang van hier tot tokio :+

Pluisje1998

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:58

Haha dat zadel in die advertentie , ik heb van die persoon wel veel modellen gekocht trouwens.

Ik ga voorlopig geen schleich meer kopen, he ik bedacht want in ben blut

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:27

Wahaha dat zadel zit verkeerd xD wat een blunder !

Mijn moeder heeft helaas geen tijd gehad om naar de naaimachine te kijken :(. Hopelijk kan ik morgen mijn dekentje nog even afmaken :D

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:35

Pluisje1998 schreef:
Haha dat zadel in die advertentie , ik heb van die persoon wel veel modellen gekocht trouwens.

Ik ga voorlopig geen schleich meer kopen, he ik bedacht want in ben blut

Haha, ja ookal heb je misschien geen verstand van paarden, je moet toch wel zien dat dat zadel niet zo hoort, en dat het poppetje er zo niet op kan zitten :')
Ik heb heel erg de drang om schleich te kopen maar eigenlijk ben ik nog voor iets veel leukers aan het sparen.. *\o/*

edit: Hippepony, wat is er met de naaimachine gebeurt? :') Wacht, volgens mij heb ik dat wel gelezen maar weet het niet meer :oo

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:49

Nou :') ik ging naaien en opeens hield hij op en het stofje zat muurvast, heb ik er weggeknipt, en toen heb ik nog een keer geprobeerd te naaien, maar toen gebeurde hetzelfde (oops offtopic, sorry, sorry, sorry)

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:39

leuk dekentje PBL!

leuke repaint XLunalove

ik ben zo zwak. :') heb ik een paardje gekocht om te repainten, durf ik er niet aan te beginnen. :')
miss komt dat ook doordat ik dat model nog niet heb. :')

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 16:18

anikailove schreef:
leuk dekentje PBL!

leuke repaint XLunalove

ik ben zo zwak. :') heb ik een paardje gekocht om te repainten, durf ik er niet aan te beginnen. :')
miss komt dat ook doordat ik dat model nog niet heb. :')

Dat heb ik nu dus ook heel vaak, heb modellen nog niet, en durf ze dan gwn niet te repainten omdat ik bang ben dat ik ze verknal.
Mijn tinker trektuig:http://www.mijnalbum.nl/Album=8MOCMAQR&Foto=BWDSNOC8
Mijn 'koets' die hij moet trekken:http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NOYLXT7Z.jpg
Dekentje (beetje nagemaakt van iemand niet boos wordenvond hem zoo leuk <3):http://www.mijnalbum.nl/Album=8MOCMAQR&Foto=EXKUAZ7A
Ook ben ik bezig met een stal maken, hij word van dik karton, de schets heb ik al klaar, ook de bodem en een muur van de uiteindelijke stal staat er al.

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 20:40

Leuk! Volgens mij steekt je dekentje een beetje te ver over de kont van je paard heen.. Ik ben ook bezig met een paar stallen en een bak, komt ook een zadelkamer bij.. eigenlijk wil ik ook een solarium achtig iets proberen te maken.. Iemand daarvoor tips?

Edit: haha zeker van carmenbrum?

paardje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:05

Ik heb ook weer een leuk halstertje gemaakt :)

Loveschleich: je kan een soort stal maken maar dan zonder deur en dan een soort dak erop maken en daar dan een lampje op doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 17:30

Palmbierlove; die deken is echt super gaaf!! Blauw staat goed op dat model!
Wil binnenkort weer wat dingetjes gaan maken, dekens en halsters staan op de planning en zou eigenlijk ook een vrachtwagen (voor paarden natuurlijk :p ) willen maken op schleich formaat.
En een stal wil ik ook nog maken maar dan moet ik eerst nog hout halen...

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 18:55

dank jullie!
het andere exemplaar van de deken is op dit moment in de maak voor Nathas
vandaag de ridder van haar binnengehad :)

leuke repaint pip, heb je mss ook foto's van de staart lijkt me erg leuk om te zien,
als het goed is heb ik voor de koper van die repaint en wsl dus voor die repaint een halster en dekentje en nog wat andere spulletjes gemaakt..

zo'n los lampje voor op je fiets zou je mss heel goed kunnen gebruiken als lamp bij het solarium..

de vrachtwagen ben ik ook erg benieuwd naar hoe je dat gaat doen en of het lukt, wel foto's plaatsen he als je hem af hebt ;)

ik heb dat ook heel vaak dat ik een paardje heb gekocht, en dan blijkt het een kleurvariant te zijn op degene die ik al had, na heel wat overwegingen en nadat ik er eerst vergelijkingsfoto's van heb gemaakt, worden ze uiteindelijk toch niet gerepaint..

de gespjes van halsters lukken me nog wel, maar de singels van zadels dan breekt bij mij het zweet uit..

zo dat was weer een lange post van mij,
ik ging nog wat zeggen, maar ik ben het even kwijt..

edit
oja weet het weer,
ik wou vragen of jullie mss weten waar je leuke spiegeltjes kan vinden om in een binnenbak op te hangen.. :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 19:27

Haha, ik moet eerst nog eens bedenken hoe ik hem ga maken, dus dat zal nog wel een tijdje duren... Maar als ik hem af heb ga ik zeker fotos plaatsen!
Spiegels voor de binnenbak voor de schleich? Misschien bij de action van de kleine spiegeltjes, en dan de achterkant/zijkanten er af slopen en er op plakken?

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 19:30

Leuke repaint pip!
Waar ga je de vrachtwagen van maken amykimmie, klei, karton of iets anders?
En inderdaad, LoveSchleich, een lampje voor op je fiets...
Ik ben ook een echte kluns in gespen, maar ik denk dat je door het vaker te doen het makkelijker gaat vinden...

Ik heb een vraag en mensen met al langer een webshop, pb me maar... :)
Ik heb klei voor mijn stallen maar ik heb nu geen zin om te beginnen, ik het het een beetje druk en ben net terug van vakantie... Ik hoop dat ik snel tijd vind! Als ik klei over heb wil ik een oud speelgoed paardje (geen Schleich) gaan custen en repainten, als jullie het leuk vinden wil ik wel foto's maken, het is wel geen Schleich...
Ik heb een Schleichblog: http://schleichfantasie.weebly.com/ heeft er iemand tips?

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:34

Net geboden op 2 pony's (schleich)! 1 fjord en 1 grijze pony. Wat voor pony is dat? :? Indiër geval wil ik die pony proberen te repainten! Maar weet niet hoe!:n iemand tips! :)* (het spijt me als ik dit verkeerd doe stuur me anders een pb!) :j

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:43

@PBL
Hier een foto met alle kanten van hem!
Jij maakt idd ook iets voor dit meisje, zag ik op Hyves.
Afbeelding

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:46

Pbl, daar heb ik ook aan zitten denken dan een rode, en misschien (weet niet of dat kan) kan ik dan zegmaar dat lampje aan het dak vastmaken , en dan een soort kartonnetje/houtje met allemaal gaatjes eroveronder plakken, komt het licht dan door de gaatjes of niet?

@pip12, echt super-super mooi! Echt een leuk idee van de staart, had ik nog nooit gezien. Ik zou er zelf nooit aan beginnen : 1, heb ik geen geduld voor, 2 ik word helemaal chagerijnig van gepriegel :')

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:55

Ik heb flink ruzie gehad met die staart, maar het is me gelukt hoor!
Vind hem ook wel mooi geworden :)
De staart heeft aan de boven kant wel een soort ingevlochtenvlecht (iig zo lijkt het) want anders stond hij 90 graden naar achter, dus recht overreind :P

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:02

pip12 schreef:
Ik heb flink ruzie gehad met die staart, maar het is me gelukt hoor!
Vind hem ook wel mooi geworden :)
De staart heeft aan de boven kant wel een soort ingevlochtenvlecht (iig zo lijkt het) want anders stond hij 90 graden naar achter, dus recht overreind :P

Haha , in mijn geval had de staart dan gewonnen :') Pas met een staart ombuigen m.b.v verhitten met aansteker had ik gewonnen, maar de volgende dag stond de staart weer in de gewone stand -O- Eigenwijs ding :+