@EskeGirl Nou wil ik niet banketstaaf zijn, maar in je profiel staan toch echt filmpjes waarbij je op een hele kleine shetlander rijd.
Thirsolieman
Geplaatst: 25-06-11 22:34
tja, tot 50 kg kun je op een shet rijden vind ik, maar niet te intensief natuurlijk als je wat zwaarder bent! Maar dat mogen jullie natuurlijk zelf weten, wat jullie daarvan vinden!
Tylermen
Geplaatst: 25-06-11 22:35
Als je goed leest, heeft Eskegirl ook al vaker vermeld dat ze hier NIET meer op rijd.
Eske_B
Geplaatst: 25-06-11 22:42
xJess schreef:
@EskeGirl Nou wil ik niet banketstaaf zijn, maar in je profiel staan toch echt filmpjes waarbij je op een hele kleine shetlander rijd.
Als je even leest wat erbij staat. En op de zweetvos, was 2 seconde voor de foto, steunde ook niet op haar, maar op mijn benen...
je kan niet op een shet zitten maar die shet kan wel een kar trekken met 2 volwassen mensen erop dat snap ik ook niet helemaal. je kan best af en toe op een shet zitten hoor als je tussen de 50 en 60 kilo weegt
trekken is minder zwaar dan dragen. probeer jij maar is met een mens op je vooruit te kruipen op handen en voeten, en er een 'mens aan een touwtje achter te hangen' , trekken gaat makkelijker.
Brainless
Geplaatst: 25-06-11 22:54
@Lisetteexx Trekken gaat nl. veel makkelijker dan dragen. Ik kan een volle kruiwagen met 100 kilo ook duwen, maar iemand van 100 kilo dragen gaat niet.
ja daar hebben jullie tog wel een punt maar toch vind ik het er naar uitzien als ik heel eerlijk ben 2 van die zware mensen en dan een shet van 80 cm ervoor.
Vandaag uit wezen proberen en morgen komt die al hierheen, haha.
Allemaal heel snel gegaan, maar degene die hem nu doet wil hem gewoon zo snel mogelijk weg omdat zij eignelijk niet meer zo goed voor hem kan zorgen dan als ze wou ivm haar gezondheid.
En past de andere verzorgster nog op Shiela? Demi is 1.45 en 35 kilo Shiela is 95 cm Ze rijdt er niet op, misschien willen we een beginnetje maken met een paar minuutjes stap en een drafje, als jullie nog vinden dat ze past, voor 1x per week.