joepyyy.... vandaag naar de rommelmarkt geweest en ja hoor het was de moeite waard: 2 oude modellen gevonden : schetlander en friese hengst (geloof ik) samen voor €6,50 ik vind dat best goedkoop ervoor. :D
ben ik ook weer. En mag meteen 5 pagina's bij lezen.
Ik heb ook vrij op koninginnedag en ga dan vast ook wel even over een rommelmarkt. Hoewel ik eigenlijk al eens eerder wil gaan. Misschien volgend weekend.
Ik kan nooit ergens van die kettingen vinden. Waar halen jullie die?
Ponylies, heb je al eens foto's geplaatst van jouw creatie's? 1mm lijkt mij toch wel klein.. tenminste, voor mijn creativiteit. Ik heb net wel wat kettinkjes uit elkaar gehaald om de ketting zelf voor Schleich te kunnen gebruiken. Zou je ander eens foto's willen plaatsen of mij willen PB'en ?
little_birdy
Geplaatst: 03-04-11 17:12
jaa die heb ik ik zal hem even opnieuw plaatsen voor je ik ga er dadelijk eentje met ketting maken dit zwarte is 1 mm dik en 2 mm breed ik ga nu beginnen aan men kettinkhalster
denk dat je ze alleen nog maar via mp en dergelijke zult vinden. Daar heb ik de mijne tenminste ook vandaan. Helaas lopen de prijzen wel steeds verder op.
Hoi allemaal! Ben een tijdje niet geweest hier. Waarom zijn sommige namen eigenlijk roze?
Ik ga met koninginnedag zeker goed kijken voor Schleich en ik hoop echt dat ik wat vindt. In juni of zoiets is er hier in de buurt ook altijd wijkfeest en rommelmarkt.
vroeg me idd ook al af waarvoor sommige namen roze zijn?
Naborah
Geplaatst: 03-04-11 17:47
Hier dus gewoon absoluut geen vlooien/rommelmarkt Ik ga straks even een poging wagen tot het maken van een halster met ketting, al zal ik daar wel een puinhoop van maken
Roze hebben (iig.) de 3(e) puzzel(s) van 1 april opgelost
hehe het is gelukt poeh wat een K*T werk zeg ik zal zo effe een foto uppen aan het drogen carmen? en hoe maak je peesbeschermers dan?
Naborah
Geplaatst: 03-04-11 18:01
Leuk Jammer dat je je niet bij het forum aan mag sluiten, dan had je het daar ook kunnen posten Laat je hier wel de foto's zien? Je was toch ook nog een stal aan het maken?