Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluklief schreef:Het oude bruine paard staat trouwens ook op mp:
http://verzamelen.marktplaats.nl/dieren ... ck=1#photo
Lotte_Wessel schreef:ik heb de knapstrupper hengst is echt super mooi!! vind ik samen met de dartmoors de mooiste!
Vind de pinto's inderdaad meevallen en ook qua verhouding vind ik de fallabella erg klein..
Verder vind ik die akhal-teke hengst niet mooi... heb ze allemaal al thuis, vandaar
Maar vind de knapstupper echt leuk! Mooi bol, mooie kleur, mooie wilde manen. Erg mooi en vind die qua bouw
e.d. echt het beste geworden, maar als ik even over het algemeen zeg, vind ik januari 2011 1 van de mindere jaren,
al lijkt me wat er de rest van dit jaar uitkomt (mei en september) er erg mooi uit zien op foto!
Trouwens.. welke komen er meer voor dan, fjord met aalstreep of zonder? Ik heb nameljik ook een fjord.. gekocht voor 6,- dus valt weer mee.. beter dan die €130,-
riekie15 schreef:waar kan je zien welke paarden er allemaal in 2011 uitkomen?
Quetzal schreef:Nou ik ben vanochtend helemaal aan het uitzoeken geweest hoe dat allemaal gaat met dat verkopen op internet en verzenden naar buurlanden. Ben er nog niet echt uit, weet nog niet hoe ik het ga doen, maar is het mogelijk om te storten op een zichtrekening van een -18-jarige vanuit het buitenland? Lijkt me van wel maar ik vraag het toch maar even.. De verzendkosten lopen voor een pakketje (sommigen lijken me wel in een envelop te passen) van 8 euro (<350g) tot 12 euro (tot 1kg). In een envelop kost het zo'n 6 tot 10 euro geloof ik. Het is me allemaal niet echt duidelijk..Is ditüberhaupt de moeite, met zoveel verzendingskosten?
SanneLeoni schreef:Quetzal schreef:Nou ik ben vanochtend helemaal aan het uitzoeken geweest hoe dat allemaal gaat met dat verkopen op internet en verzenden naar buurlanden. Ben er nog niet echt uit, weet nog niet hoe ik het ga doen, maar is het mogelijk om te storten op een zichtrekening van een -18-jarige vanuit het buitenland? Lijkt me van wel maar ik vraag het toch maar even.. De verzendkosten lopen voor een pakketje (sommigen lijken me wel in een envelop te passen) van 8 euro (<350g) tot 12 euro (tot 1kg). In een envelop kost het zo'n 6 tot 10 euro geloof ik. Het is me allemaal niet echt duidelijk..Is ditüberhaupt de moeite, met zoveel verzendingskosten?
Woon je zelf in het buitenland? Of stuur je naar het buitenland toe?