Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelle99 schreef:Maatjaa, Je lijkt een vriendelijk ruiter. Daarom denk ik dat je hem nog wel kan rijden... als je hem wel op een verantwoord en constant manier bezig bent.. Dus niet 1x intensief en daan 4 dagen niet, en daan 2 dagen achter elkaar en daarna een week stil zetten b.v. Elke x een goed opgebouwd training, dagen van rust en aarbeid aan de longe ertussen...
In de ene foto lijk je nog groter omdat je in de staan positie bent in lichtrijden..
natas_joy schreef:maatja
ik vind je te groot jy hoor gewoon op een grote pony, niet op een shet
maar zoals michelle zegt kan het miss nog wel
maar niet heel intensief
Desiree_1993 schreef:@ maatjaa, ik vind het nog net kunnen, heel erg op het randje
Leentje_ schreef:maatja: te groot
desiree: past nog op beide
sweetheart schreef:Leentje_ schreef:maatja: te groot
desiree: past nog op beide
Helemaal mee eens.
Maatja: Ik vind je echt veel te groot. Zoek liever een grotere pony of ga andere leuke dingen met je shet doen (VD of mennen).
twistermahoi schreef:past nog op beiden maar vindt je bij de eerste nog wat te klein dus bij de tweede sta jebeter.
maatja: veel te groot dan kun je beter op een wat grotere pony rijden en je shetje gaan longeren enzovoorts.
kitty_gomez schreef:Desiree_1993 : Past.
Maatja: Ik vind je te groot, maar voor af en toe..
kitty_gomez schreef:Desiree_1993 : Past.
Maatja: Ik vind je te groot, maar voor af en toe..
superwoman schreef:Wat is dat toch met dat af en toe!?
Waarom is dat niet erg volgens sommige?
Overbelasting = toch niet goed, ook niet voor af en toe?????
Dat wil je de pony toch niet aan doen?
Je maakt het risico op blessures zo veel groter dan iemand die wel op de pony past (en normaal rijdt)
Ik snap niet waarom je af en toe wel je eigen behoefte voor de pony mag laten gaan ten koste van de pony....de pony kan er immers last van krijgen en niet de ruiter.