ik weet niet of jullie in de buurt van s'-herthogenbosch (den bosch, noordbrabant) wonen, maar daar is een speelgoedwinkel, niet bart smit of intertoys of zo. gewoon van iemand, het heet otten speelgoed of iets. Maar daar hebben ze echt ALLES van schleich! ze hebben nu alles al binnen! behalve de shire hengst maar als je daar komt adviseer ik je daar naar toe te gaan, daar is het ook niet heel duur.
@nathas succes met je falabella veulentje! @joysie goed gelukt!
De grazende rijpony heb ik hier nog niet zo bijzonder lang geleden in mijn lokale Schleichwinkel weten te kopen, mét stickertje eraan, super staat. Dit was natuurlijk een bijzondere vondst, want ze zijn al een tijdje uit de collectie. Ikzelf vermoed dat verzamelaars er dezerdaags niet heel veel voor betalen. Pakweg 10 à 15euro. Maar als je slim bent, houd je hem nog even bij tot binnen enkele jaartjes en verdien je er meer aan (Ik heb hier nu 3 grazende rijpony's, 1tje voor repaints, mits die héél erg beschadigt was, 1tje wat men oude originele was zonder sticker ook wel beschadigt, en één met sticker, splinternieuw)
LoverHorses0, als je de kleur vos op mijn huidige repaint projectje leuk vind (haflinger veulen pagina 63) die kleur is een mengsel tussen Sienna en wit.
en eindelijk heb ik weer iets af! mijn "nietspony" blackbird! ik heb blackbird gemaakt van karton(het skelet), aluminiumfolie, tape(om het wat op de vullen) en klei(buitenste laagje). het was echt gigantisch veel werk, uiteindelijk ben ik er gewoon mee gestopt, van het is wel goed zo, vandaar dat ze niet helemaal perfect is... ook heb ik haar gigaveel haar gegeven(pony en sokken) zodat ik die details niet kon verprutsen... ook kwam ik er tijdens het verfen achter dat pastel niet pakte, ik heb haar dus helemaal het verf gedaan... de fot's zijn slecht want het is al donker. ze is wildkleur zwart(blue dun), ras eigenlijk geen idee, minitinker misschien? en dan heel smal... de zijkanten: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FYY4Q7QW-D.jpg achterkant(en aalstreep, die loopt vanaf het puntje van de staart tot aan de pony, ook over de manen dus) en bereden: bij gebrek aan passend zadel een bbp, en bij gebrek aan passend hoofdstel een (te groot) halster... http://www.mijnalbum.nl/Foto-BCEKZZ6T-D.jpg en? ik ga dit zeker nog eens doen, het is echt leuk!
daphne: wauwie! zeker die shetlander is echt leuk... heb je daar meer foto's van?
telpeva: wat voor tint staat er op het tubetje/de pot van sienna? en hoe heet die kleur in het engels?
De kleur heet in het Nederlands en in het Engels beide sienna, ik heb even een webshop gezocht die hem verkoopt (inclusief plaatje waar je naar vroeg) dit is de kleur die ik bedoelde voor een lichte kleur vos/haflinger kleurtje. http://www.heutinkcreatief.nl/aero-colo ... ienna.html
Suzie99
Geplaatst: 15-02-13 12:18
Heei even een eendagsvlieg bericht
In deel 5 of 6 ben ik gestopt met het maken van schleich spulletjes, Ik verveelde me en ik zag de spullen doos nog staan, pakte de doos en een repaint stond er nog naast; en ik dacht meteen aan een super-pony
Ik denk dat ik geen spulletjes meer ga maken maar stil mee lees
Ik vind hem al heel netjes geworden, zeker voor je leeftijd! Wat zit er precies op zijn kont, zijn dat figuurtjes zoals mensen weleens hebben als ze hun paard geschoren hebben? Leuk hoor
Als je goed kijkt zie je bij de voorpluk en onderaan de manen nog wat witte puntjes, misschien dat je daar nog een keertje met de verf overheen zou kunnen?
Emma21Nobel
Geplaatst: 15-02-13 20:07
Goed gelukt hoor! alleen kun je misschien de overloop van zijn linker voorbeen en zijn gewone vacht iets beter laten over lopen.
ps. Zoekt er nog iemand de przewalski merrie of de oude ijslander?
_Marell
Geplaatst: 15-02-13 21:20
Ik heb geprobeerd de winnaars te kiezen, jee dat was moelijk.. De eerste winnaar is; *Troffeltroffeltroffel*
1. Bente van Warmerdam
2. Clarisca Verboom
3. Joanne ****
Echt hele mooie foto's, zowel de winnende als de ingestuurde foto's. Het was heel moeilijk, maar dit is het uiteindelijk geworden. Willen de winnaars mij misschien een mailtje of PB sturen met hun adres? Ja, ik ga ze uiteraard wel mailen hoor. Maar in het geval dat ze niet op hun mail oid. kijken.
Gefeliciteerd allemaal! Nu ga ik weer even in mijn meelees modus, nadat ik de prijzen heb verzonden houd ik ook even een schleichbreak.
Laatst bijgewerkt door MaritB op 02-07-14 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Volledige naam verwijderd.
ok nou ja ik vind dat ze het dan zelf bekend moet maken
ik ben nog steeds heel benieuwd naar de uitslag van de shettepret awards..
daf3
Geplaatst: 16-02-13 10:34
Hey allemaal,
Sorry dat het zo lang duurde voordat ik de uitslag op bokt zette! Hier is de uitslag van de wedstrijd waarbij je een falabella repaint kon winnen.
Er is alleen maar 1 iemand de winnaar, maar er waren echt zoveel mooie foto's! diegene die de meeste stemmen had, en ook de mooiste foto's is geworden............
Tamtamtamadadam!!!!:
Fleurje met deze foto!!!!!1:
Gefeliciteerd!!!!
Deze foto heeft gewonnen omdat de foto heel duidelijk was, orgineel, en op een leuke lokatie is genomen.
Bedankt iedereen voor het meedoen ook, het was echt heel leuk!
Hallo, ik kom heel even inbreken in jullie topic, hoop dat jullie dat niet erg vinden. Een tijdje geleden had ik het idee om van mijn IJslander een schleich repaint te laten maken, iemand die dat voor mij zou willen en kunnen doen of ideeen bij wie ik daarvoor kan aankloppen? Eventueel ook van een Gelders paard. Ik heb zelf geen paarden, dus zou echt helemaal om het paardje + naschilderen gaan. Alvast bedankt!
Emma21Nobel
Geplaatst: 16-02-13 11:41
Wow! mooie foto zeg! en gefeliciteerd!
sarasaartje
Geplaatst: 16-02-13 12:01
Hey allemaal! Dieseliris, die kistjes zijn super-geschikt als stal! (en die repaint is cool) Misschien kan je bij de 2e foto een touwtje spannen die ook los kan, zodat ze niet weglopen, Tenzij het een inloopstal is.... Ik heb ook van een kistje een stal gemaakt, het is een veulen- en ponystal! Zie foto, klik op de link... http://berrybushes.hyves.nl/album/71296 ... /xEwUBHyH/
Vandaag ook een hyves voor mijn schleich manege gemaakt. Wie wil er vrienden worden? Hij heet: Schleich manege de Magic Stables. Er staan nog niet zo veel foto's op. Ga er vandaag een hoop maken, en mischien ook er op zetten. Hoor graag van jullie!!!
0verwijderd
Geplaatst: 16-02-13 13:10
wauw wat een mooie spullen! ik maak zelf ook dingetjes voor schleich en heb al tig site's gemaakt, maar vind ze allemaal neit mooi