Over mij :
1.65 m word waarschijnlijk niet groter als dit (ggd/ziekenhuis)
meisje

60-65 kilo schommelt elke dag.
Wat ik zoek :
grote D, E pony, Paard
Ik hou van aparte kleuren.

Wat ik zoek in een paard/pony : werkwillig, vlot, eerlijk, veelzijdig.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chimene15 schreef:Als ik beoordeeld ben dan zal ik anderen gaan beoordelen.![]()
Over mij :
1.65 m word waarschijnlijk niet groter als dit (ggd/ziekenhuis)
meisje![]()
60-65 kilo schommelt elke dag.
Wat ik zoek :
grote D, E pony, Paard
Ik hou van aparte kleuren.![]()
Wat ik zoek in een paard/pony : werkwillig, vlot, eerlijk, veelzijdig.
DezeNaam schreef:Esmeerambo; New forest? Ik ken niet veel ponyrassen.
Calipsolover; Goh, ik vind eigenlijk dat veel dingen niet rasgebonden zijn, maar eerder aan de bloedlijnen. (Om eerlijk te zijn vind ik dit soms ook een nutteloos topic, veel dingen hangen af van de bloedlijn/karakter en niet van het ras, maar dat terzijde.)
Ik kende een Hannoveraan en daar zat aardig wat pit in, ook volbloedrasjes zoals een arabier, engels volboed, PRE.
SachemLover; Holsteiner, dat vind ik prachtige beesten in zowel dressuur als springen.Heb zelf ook een Holsteiner met een bwp stamboek, leuk beest is het.
PONYLOVER333 schreef:Hoi, ik wilde even wat weten. wat voor pony pas bij mij?
ik reed eerst op een manege 4 tot 5 jaar 1 x per week . daar ben ik toen vanaf gegaan omdat ik dat achter elkaar rijden maar niks vond en ik wilde veel en veel meer leren.(zoals opzadelen,een goeie overgang maken,enz.) ik ben ong. 2 jaar gestopt en nu rijd ik weer. ik rijd hier ook 1x per week anderhalf uur. (driekwartier borstelen en opzadelen en driekwartier rijden.) uiteindelijk rijd ik met allen jaren samen al best lang, en ik ben pittige ponys nou emaal ook gewend. ik hou veel van dresuur maar soms wil ik ook een sprongetje wagen.het hoeft niet een al te braven pony te zijn maar ook niet te wild. hij moet ook zadelmak zijn
. ik ben 1,46 meter. shetlanders vind ik niet zo heel fijn om te berijden,alleen om te knuffelen en poetsen is ie geweldig. wat voor pony pas dan bij mij?
manon_goldy schreef:PONYLOVER333 schreef:Hoi, ik wilde even wat weten. wat voor pony pas bij mij?
ik reed eerst op een manege 4 tot 5 jaar 1 x per week . daar ben ik toen vanaf gegaan omdat ik dat achter elkaar rijden maar niks vond en ik wilde veel en veel meer leren.(zoals opzadelen,een goeie overgang maken,enz.) ik ben ong. 2 jaar gestopt en nu rijd ik weer. ik rijd hier ook 1x per week anderhalf uur. (driekwartier borstelen en opzadelen en driekwartier rijden.) uiteindelijk rijd ik met allen jaren samen al best lang, en ik ben pittige ponys nou emaal ook gewend. ik hou veel van dresuur maar soms wil ik ook een sprongetje wagen.het hoeft niet een al te braven pony te zijn maar ook niet te wild. hij moet ook zadelmak zijn
. ik ben 1,46 meter. shetlanders vind ik niet zo heel fijn om te berijden,alleen om te knuffelen en poetsen is ie geweldig. wat voor pony pas dan bij mij?
Sirieus?
manon_goldy schreef:PONYLOVER333 schreef:Hoi, ik wilde even wat weten. wat voor pony pas bij mij?
Sirieus?
pien2010 schreef:ik wil ook wel weten welk ras bij me past..
ik ben ongeveer 1 meter 60 lang![]()
ik ben hartstikke blond![]()
ik hoe wel van afentoe een bokje![]()
het liefste een klein paardje van 1.65
het paard moet fijn onder het zadel zijn
een lief fijn karakter maar toch nieuwsgierig en leergierig
moet goed kunnen springen
en het liefste lange manen
en oja het liefste ook nog voor het karretje als het zou kunnen![]()
dat was mijn lijstje
Binkie_Eline schreef:Ik zoek een leuke pony, ik ben 1.55 lang. Ik hou wel van een beetje pit of een bokje erbij. Lange manen om in te vlechten is ook echt iets voor mij. Ik rij al 4 jaar en heb 2 eigen pony's. Een is bijna onbetrouwbaar en de andere is best wel lui.
Weet iemand een leuk ponyras? Of een kruising?