[Centraal] Ben ik te groot/te zwaar voor mijn pony deel 18!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Re: [Centraal] Ben ik te groot/te zwaar voor mijn pony deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:18

laaste te lang

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:19

DianXX schreef:
SpecialBel schreef:
Laatste te lang.

Waarom? Dit vind ik weer zo raar, dan vindt iedereen mij passen, maar iemand dit meisje niet?
Ik vind haar nog prima passen hoor.

als zij dat vind , is dat toch goed ;)

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:24

Ja, maar ik zou graag willen weten waarom zij dat vind.

Is ook niet aanvallend boedoeld hoor. :)

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:25

Ik vind haar bovenlijf net te lang,
en nu zit ze op springlengte, en als je ze een paar gaten langer doet,
dan lijkt het mij toch echt te lang!

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:26

DianXX schreef:
Ja, maar ik zou graag willen weten waarom zij dat vind.

Is ook niet aanvallend boedoeld hoor. :)

oh ! haha , alsnog :')

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:20

past wel hoor

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:35

laatste vind ik net. als je je beugels langer doet ben je al weer langer...
maar ik denk dat het voor nu wel past! :)

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:01

Afbeelding
Deze foto is van mijn eerste les na 5 jaar, sorry voor de houding.
Ik ga waarschijnlijk een pony kopen zoals deze pony, maar een stevigere pony. Die pony heeft geen last als ik rijd, dat hebben al meerdere mensen gezegd.
Ik rijd altijd met zo'n korte beugels, dus ik hinder mijn pony niet bij de voorbenen.
En ik ben ondertussen ook al wat afgevallen..

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:12

ik weet niet of je je paard in de weg zit, dat zal best meevallen.. :) maar ik vind je wel wat te groot.. ik zou echt overstappen naar een paard ivp pony..

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:13

Ik vind het geen mooie combi zo, misschien door de beugels, het zadel ver naar voren, dat de pony op de voorhand valt of (niet om vervelend te zijn) het gewicht van de ruiter tegenover de bouw van de pony...
Ook is je bovenlichaam volgens mij te lang.
Ik zeg nee.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:15

Medie schreef:
ik weet niet of je je paard in de weg zit, dat zal best meevallen.. :) maar ik vind je wel wat te groot.. ik zou echt overstappen naar een paard ivp pony..

Ik heb dan ook effe een vraagje voor jou. Zou ik door dit probleem ook het veulen dat ik heb zien opgroeien tot de 4-jarige die ze nu is afslagen? Ze is misschien zelfs ter adoptie voor mij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:15

Een stevigere pony maakt natuurlijk ook een hoop uit :) Maar dit vind ik geen mooi plaatje, sorry.

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:16

TeckTonie schreef:
Medie schreef:

Ik heb dan ook effe een vraagje voor jou. Zou ik door dit probleem ook het veulen dat ik heb zien opgroeien tot de 4-jarige die ze nu is afslagen? Ze is misschien zelfs ter adoptie voor mij..

Ik snap je vraag niet helemaal goed?

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:16

Misschien kan je VD gaan doen (naar een cursus gaan ofzo?) of beleren voor de wagen?

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:17

Sunneva schreef:
Ik vind het geen mooie combi zo, misschien door de beugels, het zadel ver naar voren, dat de pony op de voorhand valt of (niet om vervelend te zijn) het gewicht van de ruiter tegenover de bouw van de pony...
Ik zeg nee.

Inderdaad, dit is een fijne pony, maar ze loopt toch nog altijd mooi haar toertjes rond de renbaan met mij in crossgalop, en ze lijkt geen last te hebben. Het plaatje interesseert me niet echt, maar denk je dat ik m'n pony zou hinderen?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:18

Hierboven vind ik persoonlijk te groot!

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:19

Sunneva schreef:
Misschien kan je VD gaan doen (naar een cursus gaan ofzo?) of beleren voor de wagen?

Sorry, maar ik ga een pony die nog erg veel potientieel in de sport heeft niet laten staan, ze kan mijn gewicht zeker aan zeker nu ik nog ben afgevallen Maar ik wil vooral weten of ik haar hinder door mijn lengte, en zoja, op welke manier?

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:20

Medie schreef:
TeckTonie schreef:

Ik snap je vraag niet helemaal goed?

Ik heb dus een aanbod gekregen om een merrie te krijgen (ter adoptie) die ik al ken sinds ze een veulen was, dus ik ben erg gehecht aan haar. Als ik ze niet neem, wordt ze verkocht, dus daarom zou ik willen weten of ik haar ergens hinder, anders moet ik een andere ruiter voor haar gaan zoeken..

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:21

TeckTonie schreef:
Sunneva schreef:
Ik zeg nee.

Inderdaad, dit is een fijne pony, maar ze loopt toch nog altijd mooi haar toertjes rond de renbaan met mij in crossgalop, en ze lijkt geen last te hebben. Het plaatje interesseert me niet echt, maar denk je dat ik m'n pony zou hinderen?

Ik wil hier geen echte uitspraak over doen omdat ik de gedachten van je pony niet kan lezen, maar als ik zo naar de foto kijk, hinder je de pony wel... Dit is alleen wat ik op de foto zie, dus als jouw instructeur zegt dat het kan moet je daardoor niet je pony laten gaan ofzo.
Ik zie net het nieuwe bericht, je bovenlichaam kan hem/haar uit balans brengen en de pony lijkt op deze foto op de voorhand te lopen door het gewicht en de lengte boven hem.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:23

Sunneva schreef:
TeckTonie schreef:

Ik wil hier geen echte uitspraak over doen omdat ik de gedachten van je pony niet kan lezen, maar als ik zo naar de foto kijk, hinder je de pony wel... Dit is alleen wat ik op de foto zie, dus als jouw instructeur zegt dat het kan moet je daardoor niet je pony laten gaan ofzo.
Ik zie net het nieuwe bericht, je bovenlichaam kan hem/haar uit balans brengen en de pony lijkt op deze foto op de voorhand te lopen door het gewicht en de lengte boven hem.

Oh, hmm, nu snap ik het al iets beter. Ik ga gewoon zaterdag of zondag een foto uploaden van mij op m'n "toekomstige" Pony

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:24

Dat is een beter idee denk ik! Dan kunnen we beter beoordelen of je op de "echte" pony past, niet één die erop lijkt! ;)

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:25

Ik snap je vraag niet helemaal goed?[/quote]

Ik heb dus een aanbod gekregen om een merrie te krijgen (ter adoptie) die ik al ken sinds ze een veulen was, dus ik ben erg gehecht aan haar. Als ik ze niet neem, wordt ze verkocht, dus daarom zou ik willen weten of ik haar ergens hinder, anders moet ik een andere ruiter voor haar gaan zoeken..[/quote]

Dan zou ik toch even een foto moeten zien van die pony.. Ik zou nog wel een 'meegroei' pony kiezen aangezien je lichaam ook nog veranderd na je 16e..

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:59

Ik vind de vorige voor het plaatje niet meer mooi (te lang bovenlichaam)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:03

laatste te grooot zwaar

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:42

ik vind de laatste niet meer zo passen.
ik vind het plaatje niet meer kloppen