Ik ga ook lekker de markt over. Ben dan bij m'n ouders op visite en daar hebben ze best wel grote vrijmarkt Dus lekker rondkijken naar paardjes, boeken, puzzels en wat we allemaal nog maar meer tegen gaan komen.
Palmbierlove
Geplaatst: 03-04-11 12:14
YlgaPower schreef:
Ik heb gisteren trouwens ook superveel foto's gemaakt, en ik heb alles op deviantart gezet, onder de naam MelodyPhoto
Ook mooie foto's, erg leuk dat lieveheersbeestje op je friese veulen.. bij ons in de tuin zaten er ook, maar ze wilde nergens op gaan zitten..
little_birdy
Geplaatst: 03-04-11 12:14
goeiemiddag soory carmen we hadden het over de kleur van men paardje voor de repaint die roosje gaat maken
ja die is erg dik, dit is ook al een oude, heb nu dunne in het bruin net nieuw gekocht heb dr nog geen een van gemaakt. het oranje suedine (op de foto) heb ik een dun sliertje van 50 cent gekocht bij dat winkeltje bij de c1000. bij de xenos (waar ik het bruine heb gekocht) een hele zak vol voor een euro.
little_birdy
Geplaatst: 03-04-11 12:53
oke is zal ook effe een foto van de mijne maken, ik moet alleen effe die kettinkjes kopen maar die zijn hier iets van 4 euro voor een meter ..... moet alleen effe de draadjes wegknippen en de deken is ook zelfgemaakt met klittebansluiting, kan ook in meerdere kleuren