Zijn dit al je paardjes? Zo ja, ga ik even m'n lijstje maken
Quetzal
Geplaatst: 20-01-11 21:59
Heb het opgeschreven. Morgen ben ik helaas niet thuis dus alles zal dan via pb moeten. @Thats_Me: dit zijn ze inderdaad allemaal (tenzij ik één onder het stof heb laten liggen). Heb nog enkele andere dieren en wat ruiters ook, maar daar zoeken jullie niet naar
ligt eraan wat voor dieren het zijn, ik ben ook erg fan van vossen, wolven en herten, weet niet of je die ook hebt.. en stuur je ff een pb met de paarden die ik evt wil..
Nou ik denk dat ik de paarden waarin meerdere in zijn geïnteresseerd volgens bod ga verkopen. Lijkt me wel zo eerlijk. De rest zal waarschijnlijk met vaste (of o.t.k.) prijs weggaan. Hoeveel? Dat moet ik nog bekijken.
@Palmbierlove: meer dan een lammetje en een hond ofzo heb ik niet.
dit is voorlopig het lijstje met interesse (ben er nog niet uit of ik de dekentjes met het paard of apart verkoop) Witte Holsteiner (2) 1x Witte Hannoveraner (3) 1x Fjord (4) 3x Lipizzaner (5) 2x Haflinger (5) 1x Trakehner (6) 1x Eenhoorn (7) 1x Shire met deken (8) 1x IJslander (9) 2x Pony grazend (9) 1x Welshje (10) 1x Shireveulen (12) 1x Bleke shetlander (13) 2x Dekentjes apart 1x
@carmen99: kan je me een plaatje tonen van welk poppetje je zoekt?
carmen99
Geplaatst: 22-01-11 16:49
dat maakt mij niet zo veel uit... mischien die met het roze blousje of die met het streepestruitje.
Hier is nog steeds geen nieuwe collectie in de winkel. Bij jullie wel al? Heb deze week dan maar de arabier merrie gekocht. (ja moest toch iets meenemen). En de trakhener en prezwalski zijn onderweg als t goed is.