In België is dat een paard enkel in NL bestaat een E pony zeg maaren ik zie dat het meisje in kwestie uit BE komt
http://dattebayo-xd.hyves.nl/album/28612194/Friends/DewxdmOL/photos/481972711/0/_IfQ/volgensmij ben k te groot mja dat ben k meestal voor elk paard onder de 1.80
Chalinka: Past nog En Apache: Ik vind het niet meer mooi voor het plaatje, maar het moet nog wel kunnen denk ik
Kan wel. Want je paard kan het wel aan zo te zien.Maar Nee. Voor het plaatje vind ik het in inderdaad écht niet mooi.
Ik vind je echt te zwaar en te groot.Even offtopic, maar hoe zien jullie dan aan een paard of tie het aankan of niet?
En ik?Ik ben 1.80 en mijn pony is 1.53En deze: geen commentaar graag, dit is gewoon een stom fotomoment, ik hang ontzettend scheef en alles.
Okee, wat wel vervelend is dat ik om goed aan te sporen mijn benen moet optrekken, en dat ziet er voor de jury slordig uit.Maar inderdaad met zadel gaat het wel, want dan zit ik al wel wat hoger.
past nog wel.maar je spoort toch gewoon aan met je kuiten?? daarvoor hoef je je benen toch niet op te trekken of wel??