Heb nog niet alles bekeken....
Gr heidie
gevonden op de zelfde pagina................

Ik vind het nog wel kunnen. Je hebt je benen recht naar beneden en zo zitten die van mij ook zonder zadel.
gr heidie
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:O ja het paard waar je daar op hebt gereden heet ook Lotti...da's nou toevallig! Niet zo slim om het in je andere topic allemaal te vertellen!
MyrtheJ schreef:Had dit niet beter allemaal even via pb gekund?
DeEiken schreef:HahaWat mocht je niet missen dan?
eilleen333 schreef:DeEiken schreef:HahaWat mocht je niet missen dan?
Hoe zal ik het zeggen?
Dit is echt een typisch geval van een Penny eigenlijk. Hetzelfde als mesnen die foto's posten van zichzelf op een Shet, en het dan niet kunnen accepteren als wij zeggen dat ze te groot zijn. Dan gaan ze onzinargumenten aanvoeren enzo. Daar kan ik me altijd heerlijk mee vermaken. Ik weet het, ik spoor niet.
Hoe zal ik het zeggen?
Dit is echt een typisch geval van een Penny eigenlijk. Hetzelfde als mesnen die foto's posten van zichzelf op een Shet, en het dan niet kunnen accepteren als wij zeggen dat ze te groot zijn. Dan gaan ze onzinargumenten aanvoeren enzo. Daar kan ik me altijd heerlijk mee vermaken. Ik weet het, ik spoor niet.
superwoman schreef:Dess schreef:oke, vind jij dan maar is een zadel voor een paard zonder schoft? Denk je dat ik datzadel voor de lol zo heb liggen? Ik ben al druk bezig iets te zoeken hoor, weet jij wat ik kan doen dan?
Voor iemand die weinig verstand en ervaring heeft, kun je wel een grote "bek" geven.
Je vraagt wat men ervan vind, om vervolgens te zeggen dat jou instructrice heeft gezegd dat je nog 3 jaar erop kan.... en dus iedereen die anders beweert niet de waarheid spreekt?!
(hoe kan die instructrice nou weten of jij bennen die 3 jaar hetzelfde blijft wegen en niet langer wordt? Zeer onlogisch)
Dan heb je verstand van zadels,want deze "ligt er niet voor de lol op", maar weet niet wat een wintec zadel is.
Nog maar niet te spreken over de foto's van langer geleden.(waarop je dus kleiner zou moeten zijn, omdat je groeit)...dat je op foto's langer lijkt (hoogstens zwaarder)
Ga ergens anders jezelf tegen spreken en liegen!
(edit-> ik heb écht een hekel aan liegen)
Hoe zal ik het zeggen?
DeEiken schreef:HahaWat mocht je niet missen dan?
Moet hier denk ik even wat duidelijkheid scheppen. Mijn reactie ging eigenlijk over iemand al een paar pagina's terug, die met dat zadel dat niet paste... Dess heet zij op bokt geloof ik...