Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

itsme23

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:11

@Roosje01 ziet er super leuk uit! heb je die dingen zelfgemaakt, waar die suede aan zit? ( ik heb echt geen idee hoe dat heet :P)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:13

roosje super :D
welke maat heb jij besteld dan?

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:28

@roosje01

wauw echt mooi gemaakt! <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:32

Zo zonde joh dat het niet past, past het ook niet wanneer je het leer of het lint nog iets dunner knipt?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:53

@telpeva dan blijft er niet veel meer over om mee te werken en word het weer te smal voor deze halster samples.

nee heb die dingen niet zelf gemaakt heb dat besteld bij mpv van riorondo volgens mij maatje 1/32 stable mate maat in ieder geval
Afbeelding

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 00:16

erg leuk roosje!
alleen zou ik proberen de haak te vervangen door een zelf gemaakt haakje (doe ik namelijk),
deze vind ik vrij groot

hoop dat het hierop te zien is,
(het gaat hier dus alleen om het haakje, de vliegenfrontriem is al iets aangepast, maar nog geen nieuwe foto van)
Afbeelding

oja en probeer die ring bij de kin in je halster te verwerken (ok beetje vaag, heb zelf op het moment ff geen foto),
want nu zit volgens mij het verbindingsstukje van de ring en de keelriem scheef
zoiets: http://www.ooteman.nl/media/p_full_7217 ... vrij(4.jpg dat heb ik bij mijn laatste 2 halsters gedaan
of zo met een driehoekje ertussen: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... zTbH-lMKUM

ik heb zelf ook echt suedelint liggen dat is idd veel dikker en werkt minder prettig, ben ik nu achter,
maar je moet wat als je lichtblauw wilt en de xenos heeft alleen nog oranje hangen,
ik hoop dat ze snel weer met zo'n zakje komen met gemixte kleuren, die hebben ze gehad lang voordat ik begon aan halsters,
maar ja hier verdienen ze aan, nu moet je wel meerdere zakjes kopen voor verschillende kleuren,
eigen schuld als ze dan niet meer dan een kleur hebben..

tussen mijn restjes leer zit ook lichtblauw, binnekort eens kijken of dat wat is,
ik kan alleen niet zo recht knippen :o
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 02-03-12 00:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 00:20

Zoek je nog bepaalde kleuren PBL? ik gebruik het spul van xenos eigenlijk niet meer, en ik heb nog een aantal kleuren liggen. Sommige zakjes zitten zelfs nog dicht... Heb eigenlijk ook nog vilt liggen waar ik niks meer mee doe.

Iemand interesse?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 00:28

ja idd ziet er aan de onderkant wat rommelig uit omdat het dikker is. xenos hier heeft ook nooit is leuke kleurtjes laatste tijd alleen nog oranje, zwart en bruin. op de foto zit hij idd gedraaid maar hij kan gewoon recht had hem gedraaid om duidelijk het ringetje te laten zien.
haakjes heb ik op internet bestel zijn iets van 9/10mm groot maar idd wel wat groot voor pony model. wil nog keer haakjes bestellen op mpv deze zijn maar 6mm
Afbeelding

hij is hetzelfde gemaakt als deze

Afbeelding

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:59

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:27

daf: leuk filmpje, maar misschien kan je in het vervolg wat sneller overgaan op het volgende plaatje, als je begrijpt wat ik bedoel.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 11:14

Ja misschein wel maar anders is het filmpje zo kort.... :o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 11:42

Mag ik commentaar geven op het filmpje?
Wat ik belangrijk vind voordat ik iets koop (want dit is een promo/reclame filmpje voor je repaints, toch?) is dat de foto's goed helder en duidelijk zijn, daaraan kan een koper zien hoeveel detail er in het schilderwerk zit. Dat is met deze donkere foto's niet goed zichtbaar, ik zou dus (even kort door de bocht) direct afhaken als koper, omdat ik niet duidelijk kan zien wat de kwaliteit is. Dit is bedoelt als objectieve en goed bedoelde tip voor je fotografie, niet om je af te kraken want ik vind dat je leuk kan schilderen :) want ik wil echt niet dat je deze post als negatief op vat hoor want ik bedoel hem juist opbouwend! want ik denk dat je je repaints nog mooier kan laten zien als dit, en dan heb je misschien ook meer kans op klanten! Liedje vind ik trouwens erg leuk en catchy.

Tip voor foto's: maak ze niet in de avond, dan heb je zo weinig licht en worden de foto's sneller wazig. Overdag heb je veel meer licht en komt je schilderwerk veel beter naar boven op de foto :j

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:11

@telpeva: Ja in het zonlicht komt het beter uit!
@daf3: Ik vind je filmpje heel mooi :)
alleen kan het wel wat sneller en iets betere foto's zoals telpeva al zei

wil vandaag weer lekker schleichen en iets aparts maken heeft iemand nog een idee? :D

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:14

:D
Telpeva schreef:
Wat ik belangrijk vind voordat ik iets koop (want dit is een promo/reclame filmpje voor je repaints, toch?) is dat de foto's goed helder en duidelijk zijn, daaraan kan een koper zien hoeveel detail er in het schilderwerk zit. Dat is met deze donkere foto's niet goed zichtbaar, ik zou dus (even kort door de bocht) direct afhaken als koper, omdat ik niet duidelijk kan zien wat de kwaliteit is. Dit is bedoelt als objectieve en goed bedoelde tip voor je fotografie, niet om je af te kraken want ik vind dat je leuk kan schilderen :) want ik wil echt niet dat je deze post als negatief op vat hoor want ik bedoel hem juist opbouwend! want ik denk dat je je repaints nog mooier kan laten zien als dit, en dan heb je misschien ook meer kans op klanten! Liedje vind ik trouwens erg leuk en catchy.

Tip voor foto's: maak ze niet in de avond, dan heb je zo weinig licht en worden de foto's sneller wazig. Overdag heb je veel meer licht en komt je schilderwerk veel beter naar boven op de foto :j

Ja klopt. Maar mijn zus mocht niet weten dat ik haar laptop gebruikte voor het filmpje :D Je hebt wel gelijk hoor. De camera is ook niet al te goed....
Maar toch bedankt voor je tip.. Zijn de foto's op mijn site wel duidelijk?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:16

Jahoor, die op je website zijn een stuk duidelijker :j

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:17

daf3 schreef:
:D
Telpeva schreef:

Ja klopt. Maar mijn zus mocht niet weten dat ik haar laptop gebruikte voor het filmpje :D Je hebt wel gelijk hoor. De camera is ook niet al te goed....
Maar toch bedankt voor je tip.. Zijn de foto's op mijn site wel duidelijk?

Ja ik vind de foto's op je site wel wat duidelijker daar kan je ook beter de spullen zien!

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:19

weet iemand trouwens nog een leuk idee om iets voor schleich te maken?:)
ik wil graag iets aparts maken maar weet nog niet echt wat :D
hebben jullie een idee :)

Telpeva schreef:
Jahoor, die op je website zijn een stuk duidelijker :j

Jaa ik vind het ook veel duidelijker zijn ook wel wat betere foto's! *\o/*

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:30

oke! Bedankt... Alleen de bovenste niet echt... of wel? Die was namelijk ook erg moeilijk om er mooi op te krijgen. ;)

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:32

daf3 schreef:
oke! Bedankt... Alleen de bovenste niet echt... of wel? Die was namelijk ook erg moeilijk om er mooi op te krijgen. ;)

Die is aan de rechter kant wat onduidelijker maar je ziet hem wel... :D
Ik vind hem wel goed zo :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:33

Klopt de bovenste heeft net wat meer schaduw, die is net wat onduidelijker dan de rest. Als je die op de foto zet bij daglicht, zal het denk ik al makkelijker zijn om hem goed er op te krijgen, probeer anders in de tuin te fotograferen of voor een raam :) dan zijn de kleuren ook mooi helder.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:41

Jonnywalker schreef:
daf3 schreef:

Die is aan de rechter kant wat onduidelijker maar je ziet hem wel... :D
Ik vind hem wel goed zo :)

Oke.. bedankt ;)
ps: sorry voor de onliner ;(

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 14:45

heb daarnet weer een bitloos hoofstelletje gemaakt :)
van paars touw vind hem zelf wel goed gelukt.....(heb alleen geen foto's)
heb ook iets gemaakt(ben de naam voor de honderteste keer vergeten)voor de paarden dat als ze nat zij je ze kan drogen :j
die vind ik ook goed gelukt :)

heeft iemand nog iedeeen om iets te maken \?
ik hoop het :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 14:58

een zweetdeken bedoel je?

@daf ik vind de overgang in je filmpje ook te lang duren misschien kun je meer foto's in je filmpje plaatsen en bijv op het einde eentje van alle repaints samen ofzo.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:09

@roosje: goed iedee! Helaas kan ik dat nu niet aanpassen. Anders is heel het filmpje weg.. Als mijn zus weer een gaat logeren ofzo weet ik wat ik ga doen...... <<)

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:23

@roosje01: nee geen zweetdeken het is een soort verwarming......
maar ja...
heb daarnet een hindernis gemaakt een muur ik vind hem goed gelukt!