@Joelle jammer dat er zo'n opmerking uit moet komen, ik ken saskia persoonlijk en ze is inderdad erg lang dus zal vaak twijfelen, als je de foto's op mijn dikke friezen terugkijkt zie je dat dat eigelijk al wat te groot is voor het mooie, en dan heb je een groot breed paard, dus ja ik snap best dat ze vaak twijfelt! Zelfs op die grote knollen van boven de 1.70 krijgt ze nog reacties dat het eigelijk te groot is... in het wilde weg wat roepen is niet zo leuk he?! Pleunie, past leuk, geniet nog maar lekker van hem want hij kan je nog makkelijk hebben, leuk stelletje!
Pagina 1-10 kchristi: twijfelgeval. Ik denk van niet. Ponylies: past xDaantjxx: Ik denk van niet,maar daar moet ik echt een foto van de combinatie bij hebben Nikitaa__: past beide mooi Florence1: foto niet meer zichtbaar Sodeletuut: tot 1,65/1,70m en 60 kgdenk ik ongeveer Iney: te lang. Hannemarie: past makkelijk,leuke combinatie xDaantjxx: past MoonWencke: Past,maar voor intensief vind ik je te zwaar Lifaya: past makkelijk PuurxNatuur: past nog,maar niet teveel groeien in je bovenlichaam R00s: Past nog,maar ook niet veel groter worden in het bovenlichaam LoverHorses0: past Ludique96: past
Pagina 11-20 Paardengek_8: past Yvettee_4: Past niet meer (na zien profiel: past nog wel) xxMaxx: Past nog,niet veel langer worden Hanna2000: past nog Cinnndy: past,leuk diertje! Nobel1:Op de twee 1e foto’s na past het QualityHorse: past Liekec: past Momelientje: past beide X_Heidi:Past nog,niet langer worden Zazalover: past Cin_love: past Jokenicky: twijfel xMayo: 1e past,2e niet,maar die was niet serieus hahah :’) rowanda: foto niet meer zichtbaar EmmieEm: past net aan,niet meer langer worden Starlight_22: past MyrtheJ: 1e foto zeg ik ja,2e toch te lang (dat lijkt me endurance,daarvoor ben je imo te lang) Momelientje: past
Pagina 21-30 Saaams: te lang Joelle1809: past allemaal nog HorsesWoman: past Roefnikki: past Jackytj: past niet meer X_heidi: past Mariekeoo: past,niet veel groter xBontfire: past demihougee:past liefmeisje21: past sammy_rockey: past net x_Heide: past net xKylian: past CCCC: past SaSalover: past nog EskeGirl; te groot Amira_ : past IloveAnoukje: te groot SaSalover: past
Pagina 31-40 Baily12: past Djerdalover: past Christy: past nog wel even,niet groeien Shyla25: Bovenlichaam twijfel ik over xMarlies96: past xDaantjxx: past Eliana: past Noaloverr:past Astwice: past PuurxNatuur: Past nog,niet groeien Elvi_Elisa: past EskeGirl; past Nadineex: past Pietaaa: past niet meer
Pagina 41-50 AppelxKiwi: past nog Jainy98: past Linnetaaaa: foto’s niet zichtbaar Loesjuh95: past RoefNikki: alleen de 1e past PuurxNatuur: past Hiphorse: 1e past, 2e niet Maralyn: twijfel qua lengte xDaantjxx: past Femkesofie: past denk ik niet meer,geen duidelijke foto Shadow38: past nog,bovenlichaam wordt aan de lange kant Jolandeee: past niet ELNSLR: past Wendyp: te groot Mariekjhe: past Okielove75 : past
Pagina 51-60 Natalija: past Casperzazoe past Romee_Sifra: past Calanddra: past CynthiaXxX: te lang bovenlichaam Amira_ : past Bellamy97: past Ymke1996: past Djerdalover: past Nooor_:past Amyyy5: te groot xAnnekex: past net aan IloveAnoukje: te groot LoveMickey: past Cha_biske: te groot Eva0106: past,schattige combi! Femkesofie: past net Okielove75: past Evaac: te groot
Pagina 61-64 MyLittleLove: past nog Kelszz_ : past Alicia98: past Lifaya: past Shirley_: past CCCC: past Pleunie: niet zichtbaar Joelleollie: past nog,niet veel langer worden in je bovenlichaam Pleunie: past
Hmm ik vind het een net-aan-geval Maar kan nu nog wel.. Denk dat het ook zo lijkt alsof je iets te groot bent omdat je in stoelzit zit? Weet niet wat het is, maar iets aan het plaatje klopt niet, haha.
Maar ik zie die Ponylies over terug , met gewoone paarden van 1.65 ofzoiets en dan vraagt ze of ze te groot is , het was niet zo bedoelt , maar daar erger ik me aan , dus voor die opmerking sorry maar als je weet dat je niet te groot ben dan moet je ook geen foto plaatsen ,