op die pony moet je een hele goede balans hebben anders mag je van de eigenaresse er niet op dus ik denk dat ik dat dan wel heb want ik zit vast op die pony
Denken jullie dat de pony er last van heeft als ik er heel af en toe nog opzit, zonder zadel met halster (zoals op de foto) ik weet dat ik te groot ben, maar ik heb zelf namelijk niet het idee dat ik dr uit balans breng. En als ik erop zit is het maximaal een kwariertje, dus wel even rekening daarmee houden want ik weet dat ik te lang ben
het kan denk ik wel maar niet elke dag een kwartier, meer 1 kwartier in de week en dan alleen stappen en doe hem anders even vaak aan de longe word ie ook nog wat slanker.
kan wel hoor, als je goed rechtop zit breng je de pony niet uit balans. En inderdaad niet te lang rijden nee Hoe hoog is de pony eigenlijk en hoeveel kilo ben jij?
Nee, sowieso geen kwartier elke dag. De pony is niet van mij, dus longeren of mennen oid is geen optie. Ik ren er wel vaak naast. En in dat kwariertje is alleen aan een lange teugel stappen, en soms als ze druk is doe ik ook wel een stukje draf of galop (zolang ze in galop en draf gaat op stemhulpen) en alleen maar rechte stukken (niet in een bak) Ik ben ongeveer 57 kilo, en de pony zal rond de 1.20 zijn? Ik weet niet precies, ze is wel stevig gebouwt (ondanks dr overgewicht)