Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leinearthur schreef:Iedereen die zegt dat zij niet te groot is leest volgens mij de tekst daarboven niet, met hoeveel gaatjes langer de beugels zitten, en hoeveel ze onder de buik uit komt.
Iedereen kijkt gewoon naar de foto's. moeilijk lezen? o.i.d?
lisannee93 schreef:ponieszlover: het gaat niet alleen om gewicht, maar door je lengte breng je je pony uit balans en gaat hij dat op een verkeerde manier compenseren in zijn lichaam.
manolito10: Tuurlijk is dat niet leuk om te horen! Zeker als je zelf het gevoel hebt dat het nog wel prima gaat. Maar juist dan moet je kunnen zeggen, ik stop ermee. Ik weet hoe het voelt, bij mij ging het op zich ook nog wel, maar ik heb nu een kleiner meisje gevonden die op de pony rijdt (2e pony uit m'n profiel) en ik help haar regelmatig. Erg leuk! Daarbij zie ik gewoon aan de pony dat ze er minder moeite mee heeft, om moeilijkere dingen te doen of te springen met haar erop dan met mij. Zelf kruip ik er af en toe voor een buitenritje nog eens op of als het niet helemaal lukt met het meisje. We hebben de pony voor de kar beleerd. Ik longeer haar nog regelmatig, dus ik doe nog genoeg dingen met haar.