Marijke_1995 schreef:Wat ik zo niet goed kan zien, heeft de Fjord een aalstreep?
Jazeker.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quetzal schreef:Prima, post je een linkje als er een topic is?Ik krijg inderdaad enorm veel pb's over dezelfde paarden dus ik denk dat ik dan maar tot een serieus verkooptopic ga, als ik alles heb uitgezocht wat de verzendingskosten e.d. betreft! dus bij interesse, hou je lijstje bij. Ik zet alleen maar foto's om te kijken of er interesse is zodat ik zeker ben dat het de moeite is om te verkopen. Afhalen zit er namelijk niet in (woon in België) dusja.
Quetzal schreef:Ik krijg inderdaad enorm veel pb's over dezelfde paarden dus ik denk dat ik dan maar tot een serieus verkooptopic ga, als ik alles heb uitgezocht wat de verzendingskosten e.d. betreft! dus bij interesse, hou je lijstje bij. Ik zet alleen maar foto's om te kijken of er interesse is zodat ik zeker ben dat het de moeite is om te verkopen. Afhalen zit er namelijk niet in (woon in België) dusja.
Rianne12 schreef:Quetzal schreef:Ik krijg inderdaad enorm veel pb's over dezelfde paarden dus ik denk dat ik dan maar tot een serieus verkooptopic ga, als ik alles heb uitgezocht wat de verzendingskosten e.d. betreft! dus bij interesse, hou je lijstje bij. Ik zet alleen maar foto's om te kijken of er interesse is zodat ik zeker ben dat het de moeite is om te verkopen. Afhalen zit er namelijk niet in (woon in België) dusja.
Maar wat zijn de verzendkosten vanuit België?