Die op het shetje past nog net. Maar ik vind ze NU heel schattig samen!
marysa12
Geplaatst: 09-07-10 18:41
igor is ong 1.04 en is heel rondgeript(hoe schrijf je dat ) en is 14 jaartjes oud . ik ben zelf ehh nou 1.ehhh ehhh ehhh 50 55 echt geen iedee en weeg 50 kilo ik ben het linker meisje
Cheetahfan ; je bent echt veel te groot! grapje, je kan hier nog heel lang op rijden. SpeedyLove ; Even eerst; doe je beugels drie gaten langer! Je past dan nog net schat ik. Annick_Lotte ; te groot. ladyleonie ; past, maar niet meer groeien! Suuskipje ; past! Renzzi ; Je bent echt niet te klein! p_a : past Kelszz_ : Past niet meer,, geeske304 : Past makkelijk ! xClairex : Op de foto past het goed, maar weet niet hoe het nu is. Maaikee43 ;Kan nog wel voor af en toe, maar niet vaak/ lang meer. Nathalie_Sam ; Sam pas je net op, op Shadow makkelijk. Cheetahfan ; Op deze foto pas je nog, kleiner moet je niet gaan. Mitchall ; Wat een leuke cominatie! past! amo500 ;Op alle drie pas je super. kathe_blanco ; Ik vind je te groot. _Denise_ ;past mlissa ;past. x_Heidi ;Past Nét marysa12 ;te groot _bitje_ ;past.
ik vind dat niet 'te groot' enzo, ik vind het er leuk uitzien, lekker met de pony's naar buiten. geniet ervan zolang het nog kan, op een gegeven moment wordt je te groot en dan kan het niet meer. vind het overdreven om nou al te roepen dat het niet meer past.
voor springen enzo zou ik het wel te groot vinden maar voor leuke buitenritjes niet hoor!