Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Purky schreef:Hee! Ik verzorg nu met mijn vriendin al vijf maanden Koosje (New Forest).
Het is een breed gebouwd paardje en mijn vriendin is 'mollig' dus zij past er goed op. Ik overigens ook.
Alleen we kunnen nooit samen rijden, vonden we jammer. De dochter van de eigenaar kwam dus daar en maakte een praatje met ons over Lucky (Shet). Dat hij bijna geen aandacht meer kreeg, ze het zielig vonden etc. Nou, wij dus vragen of het geld kost. 'Ja, het kost vijftig euro. Is natuurlijk niets voor zo'n beestje.' Nou wij dachten: ja daag.
Vandaag weer daar, hebben we aan de eigenaar zelf gevraagd of we hem een keer per week mogen doen. Mocht, vond hij fijn! Gewoon gratis. Hij zei dat ik nog makkelijk op hem pas.
Ik ben 1.61 en rond de 50 kilo. De shet is 1.10 gok ik?
Pas ik hier nog op? Hij kost 15 euro in de maand en ik mag altijd komen en rijden wanneer ik wil.
Liefs!

Achja twijfelkont he!
Saskiaa_ schreef:Nou dan begin ik maar in dit topic
Ben ik te groot(1.60m) of te zwaar(45kg) voor Isabel(dit is wat ik toen woog ed)? Even voor de duidelijkheid: Ik rijd haar niet meer(al een half jaar niet meer) maar ik heb zo veel opmerkingen erover gekregen. Toen ik op haar begon was ik ong 40 kg..