AnikaTje -> past Loes1996 -> past caittom -> past xChiva -> past xlovemaxh -> ik vind je te lang xDaantjxx -> past __Lauraa -> voor het 'mooie' wat te lang, mar het kan nog HorseTimeXL -> past caittom -> past elainelouise -> past jillhorses -> te groot Jolandeee -> past SaartjeNina -> past Mijati -> meisje past, jongen twijfel Aranlotus09 -> past xMarjolein -> past Change3x -> past Lasca_1987 -> past romyloverrr -> past jillhorses -> te groot
Je oogt wel te groot, maar ik denk dat het beeld ook een beetje vertekend omdat je helemaal op de lepel van je zadel zit, misschien toont het anders als je ín je zadel gaat zitten in plaats van er op. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je dan nog steeds te groot bent, je beugels mogen dan namelijk wel een gat of 2/3 langer en dan steken je benen er te ver onderuit.
heb inderdaad van haar al meerdere fotos gezien op te kleine pony's / shetlanders. Misschien toch eens de antwoorden overwegen die er zijn gegeven met te groot.
lasca: het eerste paard ziet er heel sterk uit dus ik denk dat het makkelijk past bij de tweede kan ik het niet goed zien jillhorses: ik denk dat je wat te zwaar bent