Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:Als je een slanke meid bent, met 1.70 lengte, lange benen kun je ook nog op `1.38 stappen. Maar dit moet zeker een brede pony zijn, en jij een gecentreerde zit
Je benen zullen onderuit komen, maar je brengt m dan zeker niet uit evenwicht.
Vind dat mensen al te vaal gillen: Te groot.
Maartje347 schreef:maralyn schreef:Als je een slanke meid bent, met 1.70 lengte, lange benen kun je ook nog op `1.38 stappen. Maar dit moet zeker een brede pony zijn, en jij een gecentreerde zit
Je benen zullen onderuit komen, maar je brengt m dan zeker niet uit evenwicht.
Vind dat mensen al te vaal gillen: Te groot.
ik ben 177 en mijn hengstje is 130.
En ik rijd ( zonder zadel ) buitenritten met hem. 1 a 2 dagen in de week.
is erg slanke pony.
Ik weeg zelf 53.
YamaSaki schreef:Op de laatste foto...sorry...geen commentaar...voor dat soort foto's is dit topic niet
En 1,77m op een pony van 1,30m?
Ik ben 1,61m en ga daar al niet snel meer op...liefst mininaal 1,40m (ik weeg 45kg)
casapret schreef:Past dit???,ik ben 1.55 en 39 kg omdat ik er wedstrijdjes en vast 1x per week op rijd wil ik dat weten.
[ Afbeelding ]
en kan het voor het plaatje nog??
YamaSaki schreef:En 1,77m op een pony van 1,30m?
Ik ben 1,61m en ga daar al niet snel meer op...liefst mininaal 1,40m (ik weeg 45kg)
Jippyhorse schreef:Sorry, maar met 1.77 op een smalle pony van 1.30... Ik ben 1.68, een vriendin van me heeft ook een smalle pony van 1.30, maar als ik daar op ga zitten kan ik zowat meelopen. Met 1.77 moet je gewoon niet meer op zo'n kleine pony gaan zitten, ook niet voor alleen buitenritten zonder zadel, júist niet zonder zadel eigenlijk. Misschien merk je het niet zozeer, maar dan breng je de pony echt wel uit evenwicht.
Laatste foto past trouwens makkelijk.