Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xAylie schreef:Sypol_Rawr: voor stapritjes vind ik je niet te lang. Maar als ik eerlijk ben denk ik wel dat je te zwaar bent en dat in combinatie met je lengte maakt het dan ook niet meer passend. Het is een ppc pony of niet? in dat geval kun je daar toch gewoon een andere (grotere) pony nemen ipv op een te kleine pony te stappen?
Sypol_Rawr schreef:Oke xAlylie.
Over de groot gesproken, zie op hyves een foto van een meisje op haar shet, ze kan meelopen..
Noissue schreef:Sypol_Rawr schreef:Oke xAlylie.
Over de groot gesproken, zie op hyves een foto van een meisje op haar shet, ze kan meelopen..
Heeft dat iets te maken met jou foto? Als ze daar een antwoord op wilde had ze de foto wel hier in het topic geplaatst denk ik...
OT:
Jij hebt dat wel gedaan en je bent echt te groot, als het niet om rijden gaat is dat niet erg poetsen en knuffelen is ook leuk toch?
Noissue schreef:Zoals het op mij over kwam was voor jou het rijden niet het belangrijkste punt? Aangezien je lengte zou ik dat ook niet meer al te vaak doen. Als hij meer beweging nodig heeft omdat hij te bol wordt zou je ook grondwerk aan de longeerlijn met hem kunnen doen. Dit is leuk voor jou omdat je dan toch actief bezig kunt zijn met hem maar ook voor zijn conditie is dit goed (buiten dat is het ook goed voor de band tussen jou en de pony), rijden is echt niet de enige manier waarmee je dit kunt opbouwen en ik ben bang dat stappen dat swieso niet gaat verbeteren. En in jullie geval is het ook nog slecht voor de rug van de pony.