Die is best leuk, maar waar heb je die dan 'gescoord'?
Shettepret
Geplaatst: 20-08-11 21:45
Leuk leuk.
Ik heb er 1 nodig die nog erger mishandelt gaat worden. Ik kan het niet over mijn hart krijgen om een mooi paardje te slopen. Zo zonde! Vandaar mijn vraag naar een ernstig gesloopte. Mag mislukte repaint of cust of gekauwde door de hond oid zijn. Vandaar een oude;-)
pip12
Geplaatst: 20-08-11 21:57
ik heb zelf 2 oude arabieren, zie hoeveel ze van elkaar verschelen. ze zijn beide naar mijn weten orgineel...
Ik had t falabella veulen besteld en nu ontvangen, maar ojee wat is die klein. Nog kleiner dan ik in herrinering had. Heb m nu naast mn safari tink staan en dat ziet er echt niet uit
volgens mij ben ik nu ook verslaafd aan schleich kopen.... gister kwam ik in Arnhem in een winkeltje, schleich had daar nog de oude prijzen orka en de witte mustang gekocht, die moest ik nog vorige week zebra en giraf gekocht
Eeeeh... (effe denken;-)) misschien helemaal wit en dan rood bruine vlekken???
Ik heb ook het fala veulen en die is echt ienie mienie!!! Ik heb er een foto van gemaakt naast m'n tinker hengst. Echt een heel groot verschil!!! Weet iemand trouwens welk paardje de grootste is???
ik heb ook 2 oude arabieren. Heb nog paar oude dubbel en die verschillen ook van elkaar. falabella veulen is zeker iniminie in de winkel stond die tussen de konijne die waren nog groter dan het veulen . Ik heb er nog eentje in de aanbieding mogt iemand interesse hebben pb me maar