Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyyy55 schreef:@skyr: Het past , sowiezo omdat ze zo sterk zijn. MAar zoals je waarschijnlijk wist is het niet een mooi plaatje.
ponylies schreef:@ skyer tsja met gewicht zal het wel goed zitten alleen aan je houding te zien val je erg naar voren en dat haalt zowel pony als jou uit evenwicht,
persoonlijk had ik voor een pony gekozen van een heel stuk groter vind dit er niet uitzien namelijk sorry,
ik zeg eigenlijk te groot maar ja je bent niet te zwaar dus....
skyr schreef:maar nu, de foto voor die van mij was van een meisje op een schetlander
schetlanders zijn onwijs sterk. in verhouding mischien nog wel sterker dan ijslanders
waarom zou dit meisje niet meer op de schetlander mogen rijden en zoals sommige zeiden "de rug van de schetlander kapot rijden"
en mensen wel zonder problemen op een ijslander kunnen rijden?
EskeGirl schreef:skyr schreef:maar nu, de foto voor die van mij was van een meisje op een schetlander
schetlanders zijn onwijs sterk. in verhouding mischien nog wel sterker dan ijslanders
waarom zou dit meisje niet meer op de schetlander mogen rijden en zoals sommige zeiden "de rug van de schetlander kapot rijden"
en mensen wel zonder problemen op een ijslander kunnen rijden?
Het is shetlander, niet schetlander
Shetlanders zijn in VERHOUDING inderdaad heel sterk. Ze kunnen 20% van hun lichaamsgewicht dragen, een groot paard tussen de 10 en 15%. Als je nagaat dat een gemiddelde Shet van 1m grofweg 200 kilo weegt, kan die dus 40 kilo houden, een Shet van 1.10 rond de 45/50.