Laatste 3 passen maar bij de allerlaatste van die 3 vind ik dat je benen al wel heel lang zijn. Je bovenlichaam past goed maar ik vind je benen erg lang. Je zit hem zeker niet in de weg hoor, maar dat valt mij erg op!
Laatste past, maar ik stoor me wel aan de lengte van je benen
MightyJoe
Geplaatst: 01-01-11 15:20
Laatste past nog wel. Maar over 2 jaar ofzo denk ik niet meer. als je benen nog langer zijn geworden ..
manolito10
Geplaatst: 01-01-11 15:29
ben ik te groot? mijn pony: 1.38 m. ik: ±1.65 deze foto's zijn best oud, van 5/6 maanden geleden ofzo nu heb ik mijn beugels 3/4 gaatjes langer ik kom nu denk ik 7-12 cm onder zijn buik uit
ps deze foto's zijn gemaakt tijdens het springen, dus ik had mijn beugels 2 gaatjes korter
manolito10: je past nog makkelijk op hem, je bent dun, en zo lang ben je nou ook weer niet voor je pony, maar voor het ' oog ' is het simpelweg niet meer mooi!.
manolito10
Geplaatst: 01-01-11 15:47
hoezo niet? doe ik hem er pijn mee? ik heb elke week springles, en voor de rest hebben nog niet zo veel mensen gezegt dat ik te groot voor hem ben k had mn vader gevraagt ofie me te groot vind, hij zei van niet en mn moeder zei dat als ik hem moet verkopen omdat ik te groot ben, dat ik dan geen nieuwe krijg en mn zus gaat op kamers, zij rijd nu op ons andere paard, een fries, en dan mag ik die miss hebben, maar ik wil springen en dat mag die fries niet ahhh wat moet ik doen ?!
xAlice
Geplaatst: 01-01-11 15:48
Misschien kun je een recente foto met normale beugels plaatsen.. We kunnen nu namelijk alleen maar raden..
manolito10
Geplaatst: 01-01-11 15:48
_Miistral_ ahh gelukkig, iemand die vind dat k niet te groot ben
xAlice umm ik heb nu geen foto, maar als ik weer naar um toe ga, zal k een foto maken das morgen of maandag/dinsdag
s_v
Geplaatst: 01-01-11 15:49
Ik vind het nogal moeilijk om te schatten zo, naar mijn idee gaat het niet meer passen, Maar een recentere foto zou handig zijn..
NehnaDagmar
Geplaatst: 01-01-11 15:51
Manolito: Ik vind je alleen voor het oog iets te groot, maar je zit je pony absoluut niet in de weg hoor. Ik zou hem ook absoluut niet verkopen omdat een paar bokkers zeggen dat ze je te groot vinden. Zolang je niet te zwaar wordt en nog veel plezier van hem hebt zou ik me daar niks van aantrekken
Iedereen die zegt dat zij niet te groot is leest volgens mij de tekst daarboven niet, met hoeveel gaatjes langer de beugels zitten, en hoeveel ze onder de buik uit komt. Iedereen kijkt gewoon naar de foto's. moeilijk lezen? o.i.d?
NehnaDagmar je hebt gelijk, ik ga me niet enorm laten beinvloeden ik ga morgen ofzo aan de eigenaar van de manege vragen wat hij vind, die weet het denk ik wel
L_isanne
Geplaatst: 01-01-11 15:57
Als jij zegt dat je beugels 3/4 gaten langer zijn dan op de foto en je steekt 7/12 cm onder de buik uit, ben je te groot. Niemand heeft gezegd dat je te zwaar bent, maar door je lengte kun je hem uit balans brengen. Of je hem er echt pijn mee doet betwijfel ik, maar je maakt het je pony in ieder geval niet makkelijker. Vind je het niet een beetje egoïstisch om te zeggen; ik wil springen, dus blijf ik maar rijden op een pony waar ik eigenlijk te groot voor ben? Kun je niet kijken in de buurt naar een leuke verzorgpony die wat groter is?
Als je nu nog net zo lang en zwaar zou zijn als op de foto's, dan had ik nog gezegd, past nog. Maar hoogstwaarschijnlijk ben je echt te lang en als zelfs je instructrice dat zegt, die jou toch in het echt ziet, zou ik daarnaar luisteren, hoe moeilijk en jammer het ook is.