Maar ja de oude modellen laat je niet aan je neus voor bij gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quetzal schreef:Nou ik denk niet dat er enige beschadiging tussenzit aangezien ze heel weinig zijn "gebruikt" of "aangeraakt" zegmaar.. echt héle oude modellen zijn het niet hoor, ze zijn zeker nog van het laatste decenniumIk ga ze even allemaal oppoetsen en dan maar foto's maken, want de namen, daar heb ik geen flauw idee meer van
Rianne12 schreef:Quetzal schreef:Nou ik denk niet dat er enige beschadiging tussenzit aangezien ze heel weinig zijn "gebruikt" of "aangeraakt" zegmaar.. echt héle oude modellen zijn het niet hoor, ze zijn zeker nog van het laatste decenniumIk ga ze even allemaal oppoetsen en dan maar foto's maken, want de namen, daar heb ik geen flauw idee meer van
Okee, heb je deze ook nog pony grazend en ijslander rennend?
Rianne12 schreef:Nou ik denk niet dat er enige beschadiging tussenzit aangezien ze heel weinig zijn "gebruikt" of "aangeraakt" zegmaar.. echt héle oude modellen zijn het niet hoor, ze zijn zeker nog van het laatste decenniumIk ga ze even allemaal oppoetsen en dan maar foto's maken, want de namen, daar heb ik geen flauw idee meer van
Naborah schreef:*schleich-sparende-bokkers-aanval-op-Quetzal*
Ik ben ook zeer benieuwd op de foto'sIk zoek ook niet de aller-oudste modellen, dus die wint heb ik mee
Ik zoek vooral de oude ijslander, fjord en een beschadigingsloze rijpony en evt nog wat anderen.
Rianne12 schreef:Wat is dat voor een licht paard onder de hoop, je ziet net zijn hoofdje!
Quetzal schreef:Rianne12 schreef:Wat is dat voor een licht paard onder de hoop, je ziet net zijn hoofdje!
Ik weet niet over welke je het hebt eigenlijk haha.Maar ik ga zo een boel foto's plaatsen per 2.
Heb trouwens gezien dat er op sommige paarden toch een klein beetje verf weg is (waarschijnlijk door op zo'n hoop te liggen
), ik zorg dat dit duidelijk op de foto zal staan.