Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x__Ellis schreef:@ Ellee ; kan makkelijk , hoef de eerste paar jaar geen zorgen om te maken, ik neem aan dat je niet meer groeit?
Ellee schreef:x__Ellis schreef:@ Ellee ; kan makkelijk , hoef de eerste paar jaar geen zorgen om te maken, ik neem aan dat je niet meer groeit?
Als het goed is ben ik uitgegroeid, maar ik volgens de arts 1.73 maximaal kunnen worden. Dat is dus ong 2 cm meer als nu.
superwoman schreef:Wat is dat toch met dat af en toe!?
Waarom is dat niet erg volgens sommige?
Overbelasting = toch niet goed, ook niet voor af en toe?????
Dat wil je de pony toch niet aan doen?
Je maakt het risico op blessures zo veel groter dan iemand die wel op de pony past (en normaal rijdt)
Ik snap niet waarom je af en toe wel je eigen behoefte voor de pony mag laten gaan ten koste van de pony....de pony kan er immers last van krijgen en niet de ruiter.
merrieveulen schreef:@ ellis, die ruiter kan er prima op hoor, ziet er leuk uit! de peesjes zijn inderdaad te hoog, ze zitten tegen het kniegewricht aan waardoor de gewrichtsbanden in de bewegingen gestoord worden. op langere termijn kan dit grote problemen opleveren, slijmbeurzen kunnen ontsteken maar zelfs de pezen (mn de lange pees die achter het kniegewricht langsloopt) kunnen erdoor beschadigen. je zou de peesjes kunnen laten inkorten, maar als de pony niet strijkt of aantrapt zijn ze natuurlijk niet echt nodig.
merel_gomez schreef:1x in de week bijv.
ik vind het plaatje nog niet overdreven te groot, ik heb hier ergere voorbeelden voor zien komen.
waar basren jullie dan dat ze werkelijk te groot voor zijn?
merel_gomez schreef:superwoman schreef:Wat is dat toch met dat af en toe!?
Waarom is dat niet erg volgens sommige?
Overbelasting = toch niet goed, ook niet voor af en toe?????
Dat wil je de pony toch niet aan doen?
Je maakt het risico op blessures zo veel groter dan iemand die wel op de pony past (en normaal rijdt)
Ik snap niet waarom je af en toe wel je eigen behoefte voor de pony mag laten gaan ten koste van de pony....de pony kan er immers last van krijgen en niet de ruiter.
1x in de week bijv.
ik vind het plaatje nog niet overdreven te groot, ik heb hier ergere voorbeelden voor zien komen.
waar basren jullie dan dat ze werkelijk te groot voor zijn?