Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:10

Oef
Nou, je volgt het betreffende account, dan de rest, liked de foto en je kunt stemmen.
Om zelf mee te doen moeten anderen voor je stemmen. Zal ik wel even doen voor je!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:12

KittyDylan schreef:
Oef
Nou, je volgt het betreffende account, dan de rest, liked de foto en je kunt stemmen.
Om zelf mee te doen moeten anderen voor je stemmen. Zal ik wel even doen voor je!

Aah oke zo, super!
Maar een van die accounts die ik moet volgen kan ik niet vinden?

KittyDylan

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:13

Gewoon de getagde aanklikken

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:14

KittyDylan schreef:
Gewoon de getagde aanklikken

Ja bij eentje staat niet gevonden.
Dankje voor je stem, ik volg "alle" getagde accounts heb het bericht geliked.

Mag ik hem nu op mijn pagina zetten?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:24

Je mag hem inderdaad reposten met de vraag aan je volgers om je er in te taggen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:37

Lol, mensen die je volgen en binnen 24 uur weer ontvolgen _O-
Dan heb je echt geen leven buiten social media volgens mij. :+

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:44

Dat zijn mensen die je alleen volgen zodat jij ze misschien terug gaat volgen :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:16

KittyDylan schreef:
Dat zijn mensen die je alleen volgen zodat jij ze misschien terug gaat volgen :+

I know, maar het is toch hilarisch dat ze denken met dat gedrag iets te bereiken? :')

Verder denk ik dat het echt nog kids zijn, nog niet van de middelbare school af en nog geen bijbaantje. Dus zeeën van tijd... En verwachten dat iedereen dat heeft.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:50

Vet lief heb al 4 stemmen zonder te vragen!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:55

Ik heb er twéé :+

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:29

Janine1990 schreef:
Jeetje, ik heb wat bijzonders... Filmpje met 10 weergaven en 15 vind ik leuks :') Dat kan toch niet _O-

Dat kan wel, niet iedereen heeft automatisch afspelen aanstaan en je moet 3 sec kijken voor 1 videoweergave :9 ...

Even een vraagje hoe denken jullie over accounts die over meerdere paarden gaan?

Ik had eerst alleen een account over mijn shetlander Flame. Dat was duidelijk en concreet, maar nu ik een andere pony erbij heb vind ik het lastig om te bepalen wanneer ik een foto van welke pony moet plaatsen :') . Ik wil geen van beide te kort doen dus Ik doe het nu een beetje om en om. Of zou het jullie bijvoorbeeld niet opvallen als de ene week meer foto's van de ene pony worden geplaatst en de andere week bijvoorbeeld van de andere pony?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:32

Stephanie schreef:
Janine1990 schreef:
Jeetje, ik heb wat bijzonders... Filmpje met 10 weergaven en 15 vind ik leuks :') Dat kan toch niet _O-

Dat kan wel, niet iedereen heeft automatisch afspelen aanstaan en je moet 3 sec kijken voor 1 videoweergave :9 ...

Even een vraagje hoe denken jullie over accounts die over meerdere paarden gaan?

Ik had eerst alleen een account over mijn shetlander Flame. Dat was duidelijk en concreet, maar nu ik een andere pony erbij heb vind ik het lastig om te bepalen wanneer ik een foto van welke pony moet plaatsen :') . Ik wil geen van beide te kort doen dus Ik doe het nu een beetje om en om. Of zou het jullie bijvoorbeeld niet opvallen als de ene week meer foto's van de ene pony worden geplaatst en de andere week bijvoorbeeld van de andere pony?

Aaaah vandaar!! Dank voor de opheldering! *\o/*

Ik volg voornamelijk mensen om hun account. Niet zo zeer om de paarden er in. Ik zou het irritant vinden om verschillende accounts aan één persoon te moeten koppelen. Dus in mijn ogen is 1 account met meerdere paarden helemaal niet raar hoor. Ik plaats tenslotte ook foto's van overige paarden op stal. Hoofdzaak is natuurlijk mijn eigen beauty. Het is maar net wat er gebeurt. Gisteren een prachtige foto gemaakt van de zwanen op het ijs, die komt er van de week ook op. Heeft ook niets met de paarden te maken, maar is wel een mooi plaatje, en ze horen ook bij de stal.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:34

Ik heb zelf ook 3 paarden die in mijn account voorbij komen. Ga écht niet voor elk paard een andere aanmaken haha. Ik heb een 4 jarige, 6 jarige en 8 jarige. 4 jarige is nog maar net zadelmak dus die komt gewoon minder voorbij :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:35

Ik heb zelf een account van 3 paarden, en soms ook een ander paard erbij (mijn ex-pony bv of het manegepaard dat ik meestal rijd)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:36

Ik heb ook 8 shetlanders maar mijn hoofdoel zijn Andy en Arlo soms post ik foto van de shetlanders maar dat is zelden :)

Zouden jullie op mij willen stemmen?

Afbeelding

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:41

Ah oke! Leuk om te lezen hoe jullie dat doen en er mee omgaan. Misschien moet ik het iets meer loslaten :+ ...
ik ben sowieso niet van plan om een ander account erbij te maken hoor, wat een werk haha :# !

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:43

Ja joh, het is niet dat je paarden opeens hun kont naar je gaan draaien als je een foto meer post van de andere :Y)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:45

Joh Stephanie, ik heb 6 accounts _O- Niet dat ik ze allemaal bijhoudt hoor, dat zijn er maar 2 :+ (2 backup-account (0.9K en 2.2K) Schleich account, fotografie account, prive en paard)
Edit: 7 trouwens, nog een fanaccount :+

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:47

Ik zou het niet kunnen haha :+ Alhoewel dat het me ergens ook wel leuk lijkt aangezien je over andere 'publieken' beschikt haha

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:48

Op wat voor tijden plaatsen jullie vaak een foto? Volgens mij krijg je bij een bepaald tijdstip sneller/veel likes. Las ik laatst ergens. Houden jullie hier ook rekening mee of doen jullie daar niet aan?

Mijn laatste posts (foto vanuit mijn andere account gemaakt)

Afbeelding

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:48

Goh, ik plaats niet 'expres' op bepaalde uren. Maar merk wel dat +- rond 17u ofzo meer likes heeft omdat dan alle schoolgaande jeugd net thuis is etc :)

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:51

Ik moet ook nodig weer nieuwe foto's maken. Ik maak ze meestal met mijn telefoon maar beschik zelf ook over een spiegelreflex. Misschien dan toch maar eens proberen of paardenfotografie ook wat voor mij is. Ik plaats mijn foto's meestal ook rond 17u, dan zijn de meeste mensen thuis en vaak ben ik dan ook net weer thuis van stal.

Ik woon in Friesland, Joure. Mocht iemand ooit een knappe haflingerxfries willen fotograferen haha :P

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:55

Ik postte voorheen rond 22.00. Voor de meeste buiten-Europeanen een prima tijd. Nu wil ik ook weer rond die tijd posten.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:56

Ik merk idd dat ik 's nachts ofzo ook veel likes krijg door het tijdverschil met bv USA/Australië etc.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:15

Ik post meestal overdags een persoonlijke post en 's avonds een paardenpost. Dan merk ik dat mensen buiten onze tijdzone meer liken.