Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:15

_roodvos_ schreef:
over mijn repaint: dat van die lichtbruine vlekken klopt, ik heb te slordig geschildert... ik moet in het vervolg beter opletten dat ik alles even dik schilder.
telpeva: wat is er mis mee als ze je herkennen? ik heb een winkeltje om de hoek, en bij die mensen kom ik rond januari altijd vragen of de nieuwe schleich er al is. ze zeggen ook altijd nee, ze zijn er nog niet, of ja, ze zijn er al, ze staan daar, voordat ik ook maar iets heb kunnen zeggen.

Met mijn leeftijd word ik iets sneller gek aangekeken als ik een speelgoedzaak binnen storm om te vragen waar de nieuwe collectie speelgoed paardjes blijft :D *grinnik*

Horwse: misschien een idee voor je voor bodembedekker: Tegels! als je een stuk scrapbook papier neemt en hier een heleboel vierkantjes uit knipt en op je vloer plakt, kan je ook een leuk effect krijgen:

Voorbeeld plaatje (niet mijn eigendom):
http://www.gimmii.nl/wp-content/uploads ... tegels.png

_Marell

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:50

Haha telpeva, ik zie je daar al zo de winkel binnenstormen :=
hee leuk idee zeg! Ga ik morgen meteen uitproberen!
Heb nu de laatste planken vastgelijmd, maar ik moet nog steeds iets hebben wat de lege plek opvult..... Aan de zijkant heb ik al een groot zadelrek vastgemaakt en de stal zelf is nu goed droog, dus ik kan beginnen aan dat wat de ruimte op moet vullen, maar wat? :( ik ben nu echt inspiratieloos...

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 03:33

ik laat ze altijd inpakken bij speelgoed winkels omdat ik anders vast ook raar aangekeken word :o
alleen bij me ene winkeltje weet die vrouw wel dat ik ze verzamel en ze vind het vooral heel leuk dat ik repaint.

Ik ga denk in mijn vakantie van de zomer weer naar duitsland of kom vast nog wel een keer daar in de buurt. dan koop ik ze liever daar veel goedkoper.

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:40

telpeva: ja, nu snap ik het.
roosje01: ik ga dit weekend naar mijn oma en daar foto's maken in het bos, dus ik doe mee aan je wedstrijd!

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:57

De inzenddatum voor mijn wedstrijd is nu gesloten! Ik ga de foto's even bekijken en dan de uitslag erop zetten, hou er wel rekening mee dat ik de prijzen nog moet maken, geen idee wanneer ik ze op de post ga doen!

Edit:
Ik heb geen nieuwe inzendingen gehad na de verlenging, dus ik heb nog steeds te weinig inzendingen.
Ik heb er 4 voor de repaint wedstrijd, en ook 4 voor de water wedstrijd... De wedstrijd wordt tot 1 april verlengt, totdat ik genoeg inzendingen heb, minimaal 8 voor de repaint wedstrijd, en minimaal 8 voor de water wedstrijd!
www.everyoneweb.com/MDtack staat verdere informatie!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:30

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:16

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:26

@loverhorses0: super leuk! ziet er goed uit :P

Ik ben vandaag met mijn moeder naar de markt gegaan. Weer geen leer... Wel heb ik al vilt voor zadel dekjes en logeer tuig. ik heb al 7 kleuren! Alleen nog maar opzoek naar leer en ik heb 2 nieuwe producten en 1 verbeterde product.....

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:48

Hey hey,

Ik ben bezig geweest met een heel gaaf ontwerp voor een huis, een grote hal (met 8 stallen in een rondje, longeercirkel, een baan van 20 * 60m en een baan van 20*40m) het is echt super mooi! Nu wil ik daar graag een maquette van makenen hem eigenlijk opvullen met echte paarden en wat mensen zodat het allemaal realistisch word. Tevens ga ik dus ook nog echte meubels maken etc.

Maar nu mijn vraag, heb al gegoogeld, op welke schaal is sleich? Of bijvoorbeeld die stal van sleich wat is daar de schaal van??

Alvast bedankt!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:54

De schaal van Schleich paarden zit tussen de 1:20 en 1:24 in, ongeveer :)

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:55

_Marinke_ schreef:
Hey hey,

Ik ben bezig geweest met een heel gaaf ontwerp voor een huis, een grote hal (met 8 stallen in een rondje, longeercirkel, een baan van 20 * 60m en een baan van 20*40m) het is echt super mooi! Nu wil ik daar graag een maquette van makenen hem eigenlijk opvullen met echte paarden en wat mensen zodat het allemaal realistisch word. Tevens ga ik dus ook nog echte meubels maken etc.

Maar nu mijn vraag, heb al gegoogeld, op welke schaal is sleich? Of bijvoorbeeld die stal van sleich wat is daar de schaal van??

Alvast bedankt!!

Volgensmij zijn de oude Schleich paarden 1:24 en de nieuwe 1:20

Edit: Oeps tegelijk!!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 14:13

Bedankt dat jullie het leuk vinden ;)

Mijn eerste bestelling eergister opgestuurd, ze was er heel tevreden over :P
Verder nog geen bestellen jammergenoeg, maar ik wacht rustig af :D

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 14:18

_Marinke_: wiekenmeisje & telpeva waren me al voor :') , de schaal van schleich paarden: 1:20/1:24. Wat leuk trouwens dat je een maquette wil maken :j De schaal van de stal weet ik zo niet, ik heb hem trouwens ook niet...
LoverHorses0: Erg mooi! Vind je dekens altijd wel mooi...! ;) Ook je zadel is goed gelukt hoor!
Ik zit ook nog steeds op een bestelling te wachten hoor :')

Ga zo beginnen aan de tegeltjes, vond & vind het zo'n leuk idee!
Als hij helemaal klaar is zal ik foto's uppen.
Je moet er niet teveel van verwachten hoor! het is gewoon een stal van karton...
Heb net van melkdoppen voerbakken gemaakt en ik heb al een idee voor de tegeltjes. :D

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 15:50

Hi Elena,

Wegens omstandigheden is onze wedstrijd afgeschaft, het spijt me , maar ik heb een operatie gehad. Ik heb geen puf om foto's uit te zoeken, te veel pijn. ;). Hoop dat je het begrijpt!

Groetjes ,

jilles.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:08

@ozette88: beterschap.... Gaat het wel weer een beetje beter? Misschien kan je de wedstrijd uitstellen? Waaraan ben je geopareerd als ik vragen mag?

Ik ben echt super blij! Ben vandaag met mijn moeder naar de markt gegaan voor leer. Ik heb daar vilt gekocht voor zadel dekjes en logeer dekjes. In wel 7 kleuren! Heb daar ook nog klipjes gekocht. Helaas geen zwart leer gevonden.....
Toen ben ik op internet gaan zoeken en heb ik dit zwart leer gekocht op deze site: http://www.meubelstofkopen.nl/meubelsto ... _kunstleer
Weten jullie of die site vertrouwbaar is? ( ik heb het al wel betaalt maar voor de zekerheid nog maar even vragen :o )

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:42

Daar heb ik nog nooit iets besteld, kan je ook niet helpen daarmee :o ik vind 15 euro best veel voor nep leer, betaal je hier ook nog verzendkosten bij?

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:50

Telpeva schreef:
Daar heb ik nog nooit iets besteld, kan je ook niet helpen daarmee :o ik vind 15 euro best veel voor nep leer, betaal je hier ook nog verzendkosten bij?

Jammer, :o Het is 1 meter nep leer.... Best wel veel en sterk ook. Ik hoef geen verzendkoste te betalen als je hoger dan 10 euro besteed....
Ik vond het alleen wel een beetje duur worden als ik ook nog bruin leer zou gaan kopen. Eerst kijken hoe het wordt, en als dat ook een beetje verkoopt, kan ik wel wat bruin leer kopen ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:20

@deena ik wil misschien wel mee doen maar ik kan niet op je site mijn virus killer blokkerd hem.
Trend Micro heeft bevestigd dat deze website schadelijke software kan verzenden of betrokken is bij onlinezwendel of fraude.

@loverhorses ik vind je dekentje erg leuk

ik heb inmiddels al 2 foto's ontvangen voor mijn wedstrijd :) .

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:07

ben bezig met een nieuwe manier van schleich dekens maken! ga er morgen even aan beginnen...!
naast de leenbakker hier is een winkel waar ze alleen maar stof hebben!

echt ze hebben er alles ook skai, leer, lint en normale stof! niks gekocht wegens geldgebrek maar ga binnenkort even terug!

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:18

Heb daarnet even een zadelkamer geknutselt duurde een halfuurtje ;)
was trouwens mijn eerste zadelkamer :D(ben ook nog maar 10 jaar)
heb als zadelhouders paperclips gebruikt en als hoodtsel houder van die naalden

LoverHorses0 schreef:
Hier de foto van mijn zadel!
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/s ... 144889.jpg

Ook nog een sjabrakje gemaakt:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/s ... 144810.jpg

Ook natuurlijk nog een deken gemaakt van een van de iets van 100 (ik overdrijf := )stofjes:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/s ... 144766.jpg

Wat vinden jullie ervan?

wauw echt vet mooi!!

Telpeva schreef:
_roodvos_ schreef:
over mijn repaint: dat van die lichtbruine vlekken klopt, ik heb te slordig geschildert... ik moet in het vervolg beter opletten dat ik alles even dik schilder.
telpeva: wat is er mis mee als ze je herkennen? ik heb een winkeltje om de hoek, en bij die mensen kom ik rond januari altijd vragen of de nieuwe schleich er al is. ze zeggen ook altijd nee, ze zijn er nog niet, of ja, ze zijn er al, ze staan daar, voordat ik ook maar iets heb kunnen zeggen.

Met mijn leeftijd word ik iets sneller gek aangekeken als ik een speelgoedzaak binnen storm om te vragen waar de nieuwe collectie speelgoed paardjes blijft :D *grinnik*

Horwse: misschien een idee voor je voor bodembedekker: Tegels! als je een stuk scrapbook papier neemt en hier een heleboel vierkantjes uit knipt en op je vloer plakt, kan je ook een leuk effect krijgen:

Voorbeeld plaatje (niet mijn eigendom):
http://www.gimmii.nl/wp-content/uploads ... tegels.png

pfff!
ben blij dat ik dat niet heb :D

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:19

Wauw! Wat kunnen jullie dat mooi!!! <3
Ik ga denk ik ook een paar Schleich paardjes kopen denk ik! *D

Mag ik jullie volgen? :o

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:24

tuurlijk! van mij wel!

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:28

Jonnywalker schreef:
tuurlijk! van mij wel!

@Jonnywalker let je op de onliners? (dat zijn kleine berichtjes die geen nut hebben.)

Ik ben zelf ook aan de knutsel geweest ik plaats zo de foto's :j
ik heb een halster rek gemaakt en ik zal mijn stallen wel laten zien! *\o/*

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:35

hey allemaal,

bij mij kan je tot en met 3 maart insturen voo de wedstrijd .
Even om te laten herinneren ;)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 19:36

ik zou graag meedoen, maar ik heb even geen inspiratie voor een verhaal..

ik ben nu mijn eigen showhalstertjes aan het afronden
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 01-03-12 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt