na een week onder de luivel zitten op een regenachtige camping in nederland heb ik iig aaaallle tijd ge had om een paar ideeën uit te werken! wat af is: fjord op het zebra model (maar nu ik zo terug lees, ben ik niet orgineel meer, maarja) vliegenschimmel op fries merrie model valk achtig op shetlander valk op ijslander (persoonlijk heel trots op ) gestippeld paardje op arabier veulen bruine overo op het knabstrupper veulen bruin op lippi veulen
verder ben ik met nog een paar bezig. ik moet ze ook nog af werken + alle vakantie spullen opruimen, dus foto's komen later
Rosan2001
Geplaatst: 20-08-11 11:38
haha, mag nog best hoor, die zebra-fjord. word best leuk
Ik ben blij! Heb met mijn moeder de boekenbonnen en VVV bonnen die ik voor mijn verjaardag had gekregen, geruild tegen geld, zodat ik Schleich kan kopen. Heb €50,00 dus ga me zo even uitleven bij de Intertoys! Sowieso de Fallabella merrie en veulie gaan mee. Hoop ook op de Friese hengst en verder kijk ik even.... Zin in!!!
ik ben net terug van de kofferbak verkoop, heb geen paardjes gezien, wel voor 8 euro 4 honden en 2 pups gekocht, en voor 3 euro nog een papo paard, de fries, hij is niet zo mooi maar ik kon hem gewoon niet laten staan.
heb nog diverse Schleich beestjes te koop, paardjes,wilde dieren,boerderij dieren enz. als je doorgeeft wat je zoekt dan zal ik kijken of ik het nog hebt. graag via pb
Shettepret
Geplaatst: 20-08-11 16:21
@rosan: Nee, ik bedoelde pip... Sorry, had ik duidelijker kunnen zetten. @ liess: als je de grijze rijpony/welen hebt dan zou ik die graag willen hebben. Stuur je me dan pb als je die kwijt wilt met prijs enz?
Ik heb het enorm naar mijn zin gehad net! Heb idd de Fallabella merrie 2x (1 word mijn nieuwe merrie) en het Falla veulen en de Friese hengst!! Heb ook nog de pinto hengst en de TWH, de Falla hengst, grazend Arabier veulen (word Donja zoals ze nu is) en de poolvos moeder en pup.
Ben helemaal blij!!! Inmiddels staat mijn plank nu wel vol. Moet nu nieuwe plekken gaan verzinnen haha!
Nog een vraag. De Palomino hengst is toch een andere als de Haflinger hengst? Moet de Haf hengst nog en dan is die Fam. compleet, maar had net volgens mij de Palomino in mijn handen....
_Babettee_
Geplaatst: 20-08-11 17:06
De haflinger hengst wordt volgens mij niet meer verkocht. Of wel?
Die zit nog gewoon in de collectie. Dus hij zou gewoon nog in de winkel te koop moeten zijn. Wat ik wel vaak zie hier in Nederland is dat de oudere modellen plaats maken voor de nieuwe. Ze hebben hier namelijk nooit (of nou ja bijna nooit) alle modellen te koop op 1 stelling.
Hmm... goed in de gaten houden als ik ergens anders ben dus. Ben wel erg blij met mijn aanwinsten van vandaag. Hoop volgende week op de braderie hier in het dorp ook nog wat te vinden. Als er tenminste ook rommelmarkt is. Meestal wel maar het evenement is dit jaar ietsje anders als anders... Fingers crossed!!!
Rosan2001
Geplaatst: 20-08-11 17:30
haha, ik had de western ruiter ooit eens gekocht en gelijk kwijtgemaakt, en ik heb hem nu weer gevonden in het mandje van men kat!