Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xJess schreef:@xmarlies96 ja maar dat is wel zonde voor een pony van 6 jaar. Ja maar het is ook saai om de hele tijd te longeren, dat vindt ze ook niet leuk, dan gaat ze keihard rennen. En ik longeer dan in de bak omdat we geen longeerring ofzo hebben, en dan sleurt ze me ook bijna de hele bak door.
dancer_ schreef:xJess schreef:@xmarlies96 ja maar dat is wel zonde voor een pony van 6 jaar. Ja maar het is ook saai om de hele tijd te longeren, dat vindt ze ook niet leuk, dan gaat ze keihard rennen. En ik longeer dan in de bak omdat we geen longeerring ofzo hebben, en dan sleurt ze me ook bijna de hele bak door.
Bijrijdstertje zoeken?
xJess schreef:Lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen maarja
Kan dit nog voor hooguit 2x in de week? Ik weet dat ik te lang ben, maar we zijn haar verder aan het doorrijden. (ze is wel al 6 jaar)
Maar het is echt geen makkelijke pony, dus je kan er geen klein kind op zetten of iemand die nog niet lang ervaring heeft. Ik rijd haar wel bitloos, omdat ik dat een stuk vriendelijker vind.
Maar ik weet dus dat ik te groot ben, maar heeft ze er echt last van als ik erop zit? Zelf geeft ze dat niet aan, is super voorwaarts, en doet ook niet moeilijk met opstappen. Wel met rijden, maar dat doet ze bij iedereen.![]()
http://i54.tinypic.com/1fk0m8.jpg
Sorry voor de slechte kwaliteit, is uit een filmpje geknipt.
xJess schreef:Lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen maarja
Kan dit nog voor hooguit 2x in de week? Ik weet dat ik te lang ben, maar we zijn haar verder aan het doorrijden. (ze is wel al 6 jaar)
Maar het is echt geen makkelijke pony, dus je kan er geen klein kind op zetten of iemand die nog niet lang ervaring heeft. Ik rijd haar wel bitloos, omdat ik dat een stuk vriendelijker vind.
Maar ik weet dus dat ik te groot ben, maar heeft ze er echt last van als ik erop zit? Zelf geeft ze dat niet aan, is super voorwaarts, en doet ook niet moeilijk met opstappen. Wel met rijden, maar dat doet ze bij iedereen.![]()
http://i54.tinypic.com/1fk0m8.jpg
Sorry voor de slechte kwaliteit, is uit een filmpje geknipt.