haha ik sleep mn vriend mee. En heb een lijstje van wat ik wil/moet en meer koop ik ook niet. Hoop ik
Abracadabra9
Geplaatst: 03-06-11 19:23
Kom even binnenvallen, wilde even zeggen dat jullie allemaal zulke leuke verzamelingen hebben! Ik werk zelf bij de Toys XL en vind die schleich paardjes ook zo leuk, kosten alleen zoveel geld haha en dat heb ik er nou net niet voor over
Anoniem
Geplaatst: 03-06-11 19:38
Euhm.. sorry, misschien een domme vraag. MAar wat is eigenlijk het verschil tussen de shet ruin en hengst?
het is een ruin hoor. tis geloof ik altijd al een ruin geweest...
Palmbierlove
Geplaatst: 03-06-11 21:06
vandaag nog even schleich gespot in een intertoys in brabant, kon het niet laten, maar ik heb mijn zus alvast een verlanglijstje meegegeven met een stuk of 6 paardjes (ben pas in augustus jarig), en de meeste modellen die ze daar hadden stonden op dat lijstje of had ik al, dus niks genomen, ik wacht rustig af..
@ Paardengek0: Je kan bij elk model zelf controleren of het een ruin of een hengst is. Draai je model gewoon om en kijk of er naast z'n geslachtsdeel ook 2 ballen te zien zijn of niet.
SanneLeoni
Geplaatst: 03-06-11 22:19
iMandy schreef:
Jeetje wat gaat iedereen hard hier! Ik heb al een tijdje niks gekocht, was vandaag wel even in de V&D en heb ook naar de Schleich gekeken maar ik heb me in kunnen houden.
Toevallig in Leiden? Vond je ze niet netjes in het rekje staan? Ik heb ze verzorgd vandaag!