Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_xmichelle schreef:Babydoll : t past goed, maar ik zou toch even gaan kyken voor een grotere pony.
sorry dat ik het zeg, maar 'toekomstig sportpony?'
niet als dit meisje hem zo berijd.. ik weet verder niet wie het is maar t ziet er neit echt spectaculair uit.
Alou schreef:1,47 is de pony. Het is een welsh k (meestal wel doorzetters) als je geen wedstrijden wil doen (voornamelijk sprijngen, ik ga over 2 jaar ook met mijn uk in de dressuur tussen de paarden starten) en je wil uitdaging en heb een klik. Zou ik het doen!
Calanddra schreef:[VP] Te groot voor shetlander :/ ??
Ik vind dit toch wel erg om te lezen...meiden van 1.60/1.70 die nog op shetlanders rijden en t allemaal maar goedkeuren
Ik vind dit toch wel erg om te lezen...meiden van 1.60/1.70 die nog op shetlanders rijden en t allemaal maar goedkeuren
Kelszz_ schreef:Calanddra schreef:[VP] Te groot voor shetlander :/ ??
Ik snap dat soort meiden echt niet..
met mijn 1,58 ga ik ook niet meer op een shetlander zitten ( een shetlander kruising welsh telt niet mee toch?)