Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carmen99 schreef:heb net even op marktplaats gekeken voor de zwarte mustang alleen dat is zo ver bij mij uit de buurt... en verzendkosten zijn ook al zo duur... bijna 8 euro verzendkosten!
Quetzal schreef:Hallo iedereen, ik ben een wannabe-bokker die heel vaak leest maar nooit eerder iets heeft gepost. Echter leek me dit een interessant topic aangezien ik erg veel paardjes heb die al een tijdje uit de collectie zijn (heb ik op marktplaats gezien), dus ik dacht ik maak even een account aan.
Aangezien ik helemaal niets meer met deze paardjes doe en ik er toch een behoorlijk aantal heb en ik zie dat er best wel vraag naar is.. Zal ik even een foto maken van mijn hele collectie?Ben immers wel in staat om ze te verkopen, ik weet alleen niet hoe dat allemaal geregeld wordt met de verzendingskosten, betaling enz..
Rianne12 schreef:Quetzal schreef:Hallo iedereen, ik ben een wannabe-bokker die heel vaak leest maar nooit eerder iets heeft gepost. Echter leek me dit een interessant topic aangezien ik erg veel paardjes heb die al een tijdje uit de collectie zijn (heb ik op marktplaats gezien), dus ik dacht ik maak even een account aan.
Aangezien ik helemaal niets meer met deze paardjes doe en ik er toch een behoorlijk aantal heb en ik zie dat er best wel vraag naar is.. Zal ik even een foto maken van mijn hele collectie?Ben immers wel in staat om ze te verkopen, ik weet alleen niet hoe dat allemaal geregeld wordt met de verzendingskosten, betaling enz..
Hoeveel modellen heb je?
En welkom op Bokt!