ik heb geen idee hoeveel het zijn er te veel op te tellen!
anneo3o
Geplaatst: 21-06-10 10:26
1 knalrode een scapa. kregen we gratis bij 't zadel hehehehe.
XChrisjeX
Geplaatst: 21-06-10 10:38
Heb op het ogenblik:
Dressuur
-Eskadron Nici Olive/lemon+ bandages en zweetdeken. -Eurostar Cream 1959 editie -Sectolin burberry+bijpassende peesjes en strijkjes -HV Polo van Laurens van Lieren
Eskadron Olive/lemon cotton Eskadron nici cognackleurig
BR Fashion bruin PK pad zacht roze QHP pad wit Pagony pad bruin HH pad blauw Zadelvormig wit
Dit was het geloof ik... Niet zo heel veel meer.
katoo2
Geplaatst: 23-06-10 23:33
ik heb een blauw dekje, een lichtblauw met bruine rand en een witte
Jetske
Geplaatst: 24-06-10 09:24
ES cross in Sahne/Ebony ES multi stripe Demin/navy ES stripe in Delft ES stripe in Morninglight/Hazel ES stripe in Ebony/Hazel ES stripe in Peacock/Ocean ES stripe in Jade/Olive ES Navy ES Mint Scapa Choco Scapa Stone Blue Scapa Burnt Orange BR event Navy BR event Creme BR event grey HH lichtblauw HH Crystal blue HH Balance HH geruit (een hele oude ) Eskadron Wit Loney tunes dekje wit Global zwart En nog een gewonnen, merkloze zwarte
2005
Geplaatst: 24-06-10 09:36
Ik heb een paar bladzijdes van het topic gelezen en ik kom meteen mensen tegen met over de 90 dekjes alleen al. Dan heb je voor zo'n 4500 euro aan dekjes liggen? Als je de dekjes op gemiddeld 50 euro per stuk schat (leek me redelijk, anky, eurostar zijn wel die richting). En dan nog beenbescherming en dekens erbij. Ik ben sprakeloos . Ik heb drie dekjes die ik nu gebruik, twee pk pads en 1 eurostar. Dan heb ik nog een Anky (grijs), eurostar superlight (rood), hh elite, 2 witte veelzijdigheidsdekjes van BR en een wit stubbendekje liggen die ik momenteel niet gebruik.
Jibbel
Geplaatst: 24-06-10 09:46
Oei..dit wordt een pijnlijk moment denk ik...
Ik heb momenteel:
ES stripe in Ebony-hazel-offwhite ES stripe in Ebony-mousse-ivory ES stripe in Rose-umbra-sand ES Burberry ES Multistripe friese pad ES Cross in Mouse-ebony
QHP-pad Zwart-Fuchsia-grijs HH Flaxen Beige HH katoenen dekje Terra Lidl dekje, zwart met burberry rand Merkloos dekje beige met bruine/beige koordbies
Ik geloof dat dit ze wel waren, maar misschien vergeet ik wel iets..
tomklover
Geplaatst: 24-06-10 10:01
ik weet niet hoeveel dekjes ik heb ik zet ze wel even op een rijtje
- roze hkm burberey - roze/grijs harry's horse - oranje epplejeck - 4 x wit - een beige met gouden bies - een donkerblouwe met rode robby's - rode scapa - oranje pk - groene eurostar dekje - nog een groene - bruin met groene esey rider ofzo van eurostar - grijse zadelvormige eurostar - lila equi theme dekje - bordoux rode
ik ben vast nog wel wat vergeten maar dit is t ongeveer
BR Event Oudroze BR Event Rood BR Event Beige BR Event Taupe BR Event Burnt Brick BR Fashion Winter 09 (bordeaux) BR Melange donkergrijs/paars HH Basic Wit HH lichtblauw/beige HH Ambiance Turqoise HH Ambiance Geel HH Ambiance Paars HH Soca Summer '09 Rood HH TRS comfort pad Rose PK Alcapad felgroen Pagony concours Bruin/paars Pagony concours grijs/blauw Global Burberry roze Global Basic Bordeaux Global Blauw met roodwitblauwe bies (hup holland xD) Global Velours Donkerblauw
... 21 xD
QuintyKelly
Geplaatst: 03-07-10 17:47
Heb 4 dekjes maar gebruik er maar 2.
een HH balance ( volgens mij) die groene met blauw en geel VZ een donkergroene met goud en erop geborduurd staat ''Quinty'' VZ en 2 bordeaux dekjes VZ en Dressuur
leentje13
Geplaatst: 03-07-10 17:52
Ik heb ondertussen:
Dressuur: - Es Stripe In Irish/Sahne/Ebony - Br Lime met HH Celery Green peesbeschermers - Anky Camel
Eumhh ik heb er nu 4 -Een bordeaux-rood met een grijs randje en daarop diamantjes -Een 'fel'groen met bruin-beige randje met Little jumper op -Een bruin met goud-beige rand -Een wit met een zilver-grijs randje. Deze heb ik pas gekocht :p ik vond hem zo leuukk xD Alleen spijtig da ik geen wedstrijden rijd
anky blauw anky wit anky kaki eurostar blauw harry's horse bruin Happy vally polo bruin en nog een oranje.
en voor het springen heb ik nog een grijze en blauwe
9 dus
katoo2
Geplaatst: 04-07-10 22:48
middenblauw dekje met zwarte peesjes, zwarte tok, middenblauw met zwart zweepje, zwarte rijbroek,zwarte met middenblauwe kousen lichrblauw met donkerbruin dekje met rijbroek, kousen, handschoenen en polo
kaat21
Geplaatst: 04-07-10 22:49
1 witte van HH 1 rood wit blauw van eurostar (geweldig dekje) 1 gele van anky En verder geen idee
Blauwe van Anky, Roze van Scapa. Verder nog wat andere merken in het : rood, grijs, paars en geel en natuurlijk een wit wedstrijd dekje.
Mer123
Geplaatst: 05-07-10 20:35
wow het valt mij echt op hoeveel dekjes etc. iedereen heeft. ik heb 2 setjes, maar ik gebruik altijd dezelfde Lichblauw en donkerblauw en dan een witte voor wedstrijden.
een HH grijs met licht groen. in de achterstehoeken een vlinder
Sanne94
Geplaatst: 07-07-10 10:24
uhm ik weet niet precies maar dit is het ongeveer anky pale yellow anky oxblood PK petrol, PK navy PK royal blue eurostar morninglight/hazel eurostar ebony/mouse eskadron wit eskadron grijs eskadron camel HH navy HH grijs equitheme bordeaux HV polo creme scapa angelblue scapa pink-Dark Grey