Jolandaa_ schreef:
Hopelijk is dit een grap!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolandaa_ schreef:
superwoman schreef:Ik ben het met SW eens. Hoe duidelijk moet een paard zijn, zeg?Jolandaa_ schreef:Toendertijd hebben we het geprobeerd met kinderen die er wel op kunnen, maar die lanceerde ze der allemaal af. zodoende was dit voor een foto om te zien. verder heb ik er 3 keer ZONDER zadel opgezeten en dus niet met. verder is de pony nooit overbelast geweest in mijn ogen want mij kon ie er ook afgooien. aangezien ik er zelf ook te groot voor ben (duh) hebben we wel iemand kunnen vinden. maar hij heeft simpelweg de pony gewoon verpest en nu kan je er helemaal niet meer op rijden. de pony is overichs verkocht. het was ook niet de bedoeling om er op te rijden, maar gewoon hem laten weten wat de gevolgen zijn wanneer hij er kinderen af lanceerde. heeft niet veel geholpen zoals ik al zei, ik ben er ook afgegegooid.
Dat hij je eraf kon gooien zegt genoeg over dat hij het NIET leuk vond en misschien zelfs pijn deed. Dan ga je het toch niet nog vaker proberen?!
Dat hij nu is "verpest" zegt genoeg over het geklooi wat ermee is gedaan. Dat beesie vond het duidelijk niet leuk!
Waar waren de mensen (volwassenen) die verstand van paarden hadden?
Sorry, maar dit vind ik echt een dier mishandelen, in een lichte vorm.
yousra schreef:Jolandaa_ schreef:
Hopelijk is dit een grap!
Yamcha schreef:Ik ben het met SW eens. Hoe duidelijk moet een paard zijn, zeg?
Jolandaa_ schreef:
Citaat:Het is een shet.. grotemaats shetten kunenn dat nog makkelijk tillen, en de meeste shetten rennen hardik heb eens een keer gelezen in een paardenencyclopedie(of hoe ej het ook schrijft) dat een volwassen man eens een keer op een shet had gereden 5km. ofzo, en dat diezelfde man diezelfde shet ook 5 km. ging dragen.
Citaat:Het is een shet.. grotemaats shetten kunenn dat nog makkelijk tillen, en de meeste shetten rennen hardik heb eens een keer gelezen in een paardenencyclopedie(of hoe ej het ook schrijft) dat een volwassen man eens een keer op een shet had gereden 5km. ofzo, en dat diezelfde man diezelfde shet ook 5 km. ging dragen.