Het zadel is echt het kleinste wat we konden vinden, dit stoort de pony gelukkig niet. Eerlijk is eerlijk, ze rijden ook al op een D-pony, maar zeker mijn dochter wil nog steeds graag op de shet. Ik vind zelf dat ze er aan de grote kant voor zijn geworden. De shet is ook maar 85cm.
Ik vind het voor een stap ritje en stukjes draven nog kunnen , het is dan ook nog leuk voor de shet.
Voor het zadeltje kan je kijken bij bv divoza die heeft van die roze shet zadels. Er is zeker nog een kleiner zadeltje! Succes en als de shet lief is , zonder zadel ?
Denk dat het inderdaad net aan gaat. Maar zoals gezegd let op het zadel, want dat ligt niet top
Appaloosa9
Geplaatst: 15-04-13 20:23
Ik sluit me ook aan de rest !
Mijati
Geplaatst: 15-04-13 20:24
dat het zadel aan de grote kant is, weet ik, gelukkig ligt het er hooguit 2x per week op, ze rijden nu vaker op de grote pony, maar Sandra daar zijn ze mee opgegroeid. Mijn dochter kon net lopen en ze zat er al op. Dat maakt het echt heel moeilijk om niet meer op haar te rijden. Ik denk zelf dat ze deze zomer nog mogen en dan is het klaar.
Aranlotus09
Geplaatst: 16-04-13 16:33
Hoihoi, ik heb nu wel de goede foto´s.
en ook nog een maar weet niet of die zeker goed is.
Ik ben de verzorgster en ik ben 11 jaar ik ben 1,55 en weeg 40kg Pony: Aran 3jaar is er al op geweest bij de eigenaar naomienaran !!!