Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NathalietjeB schreef:[ Afbeelding ]
mijn nieuwe zwart bont/roze onderlegger en mijn eigen gemaakte hartjes bellentuig
[ Afbeelding ]
de men onderlegger
mijn spulletjes haal ik bij de kringloop vandaan (werk daar ook) dus krijg altijd ideeen van dingen die binnen komen
NathalietjeB schreef:[ Afbeelding ]
mijn nieuwe zwart bont/roze onderlegger en mijn eigen gemaakte hartjes bellentuig
[ Afbeelding ]
de men onderlegger
mijn spulletjes haal ik bij de kringloop vandaan (werk daar ook) dus krijg altijd ideeen van dingen die binnen komen
Dat heeft helemaal niks met dit topic te maken
: [YRT] Het bokt vlechttopic! donjalover13 schreef:Waar haal ik bont vandaan voor neusbontjes? Net als bijvoorbeeld bij eleanne's- neusbontjes ofzo.. zulk bont. Waar haal ik dat goedkoop vandaan??
donjalover13 schreef:Waar haal ik bont vandaan voor neusbontjes? Net als bijvoorbeeld bij eleanne's- neusbontjes ofzo.. zulk bont. Waar haal ik dat goedkoop vandaan??
ga kringlopen af daar kom je een hoop leuke dingen tegen
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/ ... -(25112404)) wel even t ijzerdraad waarmee de bellen vast zitten door knippen daarna kan je ze er zo afhalen en heb je losse bellen.