Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jumerenik schreef:ZeSteigert schreef:Het is niet zo dat je met een bepaald ras sowieso hoger dan het ZZ komt.
Zie eerst daar maar eens te geraken. Paarden waarvan je van te voren weet dat je het ZZ met ze gaat halen moeten al iets bewezen. Dan kun je dus denken aan een toppaard. En oeioei daar leg je best wel wat geld voor neer.
ik weet dat paarden duur zijn. maar als je goedkoop wilt doen, moet je geen paard rijden. dat is nou gewoon duur
LiannePuthzy schreef:Kimfeline
Fries,kwpn,bwp
ik wil nog wel een keer
ik ben 1.67? groot en weeg 54 kilo en ben 15
Recreatief
Af entoe een sprongetje (niet hoger als 1.10)
rustig karakter, mag heus wel een keer een bokje geven, moet wel door kunnen lopen, niet al te flakke gangen
liefst boven de 1.55
LiannePuthzy schreef:Kimfeline
Fries,kwpn,bwp
ik wil nog wel een keer
ik ben 1.67? groot en weeg 54 kilo en ben 15
Recreatief
Af entoe een sprongetje (niet hoger als 1.10)
rustig karakter, mag heus wel een keer een bokje geven, moet wel door kunnen lopen, niet al te flakke gangen
liefst boven de 1.55
jumerenik schreef:ZeSteigert schreef:Het is niet zo dat je met een bepaald ras sowieso hoger dan het ZZ komt.
Zie eerst daar maar eens te geraken. Paarden waarvan je van te voren weet dat je het ZZ met ze gaat halen moeten al iets bewezen. Dan kun je dus denken aan een toppaard. En oeioei daar leg je best wel wat geld voor neer.
ik weet dat paarden duur zijn. maar als je goedkoop wilt doen, moet je geen paard rijden. dat is nou gewoon duur
jumerenik schreef:jumerenik schreef:
juliexxxx schreef:Ik meld me ook even
Ik ben 13 jaar 1m62 en 38 kg
Ik ben niet zo sterk, ik heb wel schrik van bokken en steigeren.
Ik zit liever op een klein paardje dan op een paard van 1m70.
Ik ben geen pro in doorzitten
LiannePuthzy schreef:juliexxxx schreef:Ik meld me ook even
je bent wel erg licht voor je grootte
elk paard kan bokken en steigeren en elk paard is wel sterk, ik vind een haflinger bij je passen (is wel erg moelijk te beoordelen welk ras bij je past er staat niet wat je graag wil doen met het paard enz)
juliexxxx schreef:Ik meld me ook even
lotlot2 schreef:juliexxxx schreef:Ik meld me ook even
Even off-topic, 38 kilo? Dat kan denk ik niet... Je bent 11 kilo lichter als ik en 4 cm kleiner, en ik ben al 3 kilo onder het gemiddelde....
Onn-topic, ik denk een (grote)Welsh of een Fjordje