Heeft er trouwens iemand tips voor stallen en een poets plaats enzo? Ik zou dat graag willen maken. Maar waarvan kan dat? Ik heb geen hout ofzo wel grote vellen stevig karton.
Ben vandaag ff rondgaan speuren voor goede repaint verf, de winkel waar ik was had wel acryl maar dat was zoo duur.... is mixol verf ook goed? of kan die niet?
Heb vandaag mijn kartonnen koets afgemaakt, trektuig voor de tinker hengst erbij gemaakt
anikailove thank moet ik de verzend kosten dan betalen en hoeveel kost dat dan en zou je maby ook een zadel en hoofdstel en halster kunnen maken dat maak ik ook eens deken voor jou zeg maar hoe je het wil ik maar het wel groetjes viavialover
@ viavialover ik hoop dat je mijn PB hebt ontvangen.
Is er echt niemand die tips heeft voor stallen?
Nietes
Geplaatst: 13-07-12 20:02
Meeerel schreef:
Is er echt niemand die tips heeft voor stallen?
Gwn van een kartonnen doos een stal maken; schotjes tussen de stallen plaatsen, deuren knippen, afhaalbaar dak maken, mooi maken en er stro/hooi in leggen en voilà
viavialover
Geplaatst: 13-07-12 20:03
jaaaa ik hebt tips 1 koop ijsloly stiks en lijmpistoon en maak daarvan een stal 2 pak een kartone doos en maak daarin een simpele stal totdat je hout heb om een mooeiere stal te maken 3 zoek op internet succes er mee meeerel meeerel pb me ff terugg pleaseee
Weet iemand of het hoofd van een lipizaner henst net zo groot is als een friese merrie of een camargue hengst?
viavialover
Geplaatst: 13-07-12 20:23
wilt iemand voor mij een zadel maak voor 1euro ik heb een zadel nodig alvast bedankt ???????????????????????
xLunalove
Geplaatst: 13-07-12 21:08
Wilt iedereen letten op onliners en slowchat? Danku. Vivialover: pb mensen, je bent aan het slowchatten.
Pfff, mijn moeder heeft de grote zomerschoonmaak ziekte te pakken Naja dus geen tijd m te schleichen... Na de schoonmaak mijn ranch maar weer eens opbouwen...
viavia: ik denk niet dat iemand een zadeltje voor 1 euro maakt, er zitten veel arbeidsuren en in en wat denk je van het materiaal. en zoals ik al zei: kijk op site's van mensen. anikai: heb je foto's? lisleska: als je het hoofdje wil verlengen moet je kleien en als je de hals wilt verlengen moet je sneien.
NewExtremes
Geplaatst: 13-07-12 22:47
Je ziet echt gave dingen voorbij komen zeg :3 Weer een beetje stille meelezer geworden... Heb niet echt iets te zeggen tegen iemand, over hoe het is want het allemaal gewoon gaaf Als het om tuig of repaints ofzo gaat bedoel ik,, en helpen dingen vinden ofzo kan ik niet...
Was wel weer bezig met een repaint op de hannoveraanse merrie,, voor mijn buurmeisje. Die wilt wit met zwarte manen,, en dat vind ik dus een beetje saai dus ga me ietsjes van de opdracht afzetten en gek doen door proberen een beetje schimmel te maken x] Iemand nog tips hoe je dat het beste met pastel kan doen?
Sorry als ik plots kom binnen vallen trouwens..
Palmbierlove
Geplaatst: 13-07-12 23:28
de vleugels bij de pegasus veulens zitten idd anders, het rechter veulen is hoe die nu in de collectie zit, daarbij zitten de vleugels idd op zijn kop, maar voor mijn idee klopt dat wel zo als je kijkt naar de vleugels van de steigerende pegasus en bedenkt hoe hij ze in zal klappen..
Roosje bij je wedstrijd is Telpeva een terechte winnaar bij de gevordene repainters, mijn repaint was eigenlijk iets te donker uitgevallen volgens mij, (ff foto zoeken) ben ook wel benieuwd naar de repaint van Sanne..
een stal kan je om te beginnen best eerst van karton proberen te maken en later dan mss een van hout maken..
mixol verf heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk, mss heb je nog een goedkoop oud plastic paardje of ander dier waar je het eerst op kan proberen..
was wel lastig kiezen omdat er maar 3 waren die een foto ingestuurd hadden in jullie categorie. had genoeg aanmeldingen maar uiteindelijk maar heel weinig foto's dus dat is wel een beetje jammer maar ja volgende keer beter.
weet iemmand hoeveel schleich in frankrijk kost? ik ben van 14 schleich paartdjes binnen 7 maanden naar 21 gegaan. kheb suede gekocht bij de action en blauw int gevonden. van mijn creajuf 100 nogwat leertjes gekregen. kheb gister/eergister mijn eerste dekentjes gemaakt met suede en knoopjes en suede met klitteband(action). een paar nieuwe halsters gemaakt van wol. heel erg bezig dus met schleichen.
Nik2001
Geplaatst: 14-07-12 10:18
Yes! Kan toch meedoen aan de wedstrijd van PBL Ik weet niet. Ga dit jaar ook naar Frankrijk. Zal eens kijken.
daffel
Geplaatst: 14-07-12 10:21
ben nu bij mijn vader in breda volgens mijn vriendin zijn bij breda in de stad veel leukere schleich dan in etten-leur want ik woon eigelijk bij mijn moeder in etten-leur maar ga vandaag meschien met me vader naar de stad schleich kopen !!
( voor de verwaring : mijn vader en moeder zijn gescheiden )
over een weekje zit ik in de zon in turkije in kusadassie ofzow ben ik dan daar was vroeger het stadje troje ofzow maar weet iemand daar leuke schleich winkels of een plek om leuke stofjes of linten te kopen voor mijn schleich ??
o ja ik heb gehoort dat je an wc rolletjes ook dingen voor schleich kan maken heb er nu pas 4 gespaart weet iemand iets om te maken ?
NinoForEver
Geplaatst: 14-07-12 10:38
Ik ben vandaag met mijn vader de stad in gegaan en ik heb de Camargue hengst gekregen, mijn zusje 2 honden maar dat zijn de oude dus die kan ik helaas niet gebruiken op mijn manege (Die ik nog aan het bouwen ben). Ik ben ook druk bezig geweest met een dekentje en halster. Die zijn nu af. Op de achtergrond staat het begin van mijn manege. Er moet nog heel wat aan gebeuren maar als de stallen af zijn komt er ook nog een opslagruimte, poetsplaats en een rij bak. Ook heb ik een begin gemaakt aan een zadeltje van vilt (om te oefenen) alleen die is nog niet af. Ik ga maandag naar de markt om te kijken of ze ook leer of nep-leer hebben.
Imagination
Geplaatst: 14-07-12 11:28
Heey ik ben nieuwe hier op bokt Ik vind schhleich helemaal geweldig Zelf maak ik geen tuig Ooit geprobeerd een dekentje te maken alleen het mislukte Nu ga ik er weer een proberen te maken @ ninaforever die deken en dat halstertje
Ik wou graag ook beginnen met dit. Maar waar kan ikk het beste een sleich paard kopen en materialen voor hoofdstellen etc. en waar kan je leer voor een zadel kopen?
Ik repaint verder nog niet Ben het wel van plan @thincla Paardjes kan je online kopen www.schleich-s.com Of gewoon bij intertoys v&d en speciale schleich winkeltjes Stofjes kan je kopen bij xenos of op marktplaats Bij pipoos hebben ze ook veel stofjes