@ MarloesNatje: Jup, dit is de Arabische merrie, omgetoverd tot hengst (zie voor het bewijs tussen zijn achterbenen, haha), compleet nieuwe hals, zelfde hoofdje, nieuwe manen en voorpluk, en de staart wordt aan gewerkt
Een foto van de zijkant had denk ik een beter beeld gegeven. Nu heb ik zelf een beetje het gevoel dat zijn nek echt enorm uit proportie is ondanks de manen.
YMJArabians
Geplaatst: 18-08-11 21:19
Hij heeft ook niet voor niets de bijnaam Speknek
Palmbierlove
Geplaatst: 18-08-11 21:24
hierbij mijn creaties van vandaag:
andalusier en mustang veren gegeven om indianenpaarden te worden en lippi extensions gegeven
de veertjes is nog ff de vraag of ze blijven zitten, vooral bij de anda heb ik ze er al 2x opnieuw op moeten doen..
en mijn hannover heeft nu een witte basis, als deze 3 ook de witte basis hebben, dan ga ik beginnen met de kleurlagen, en ook weer verder met mijn fjord met lange manen op het dartmoor model, die al heel lang wit staat te wachten..
Ondanks die speknek doe ik je het nog niet na, Bonjoy! En je ziet inderdaad dat het wel een echte hengst is, tussen zn benen. Als 't een merrie was, was het goed fout!
PBL , leuk hoor! Vooral die manen van de lippizaner!
furyke
Geplaatst: 19-08-11 07:50
Bonjoy schreef:
Hij heeft ook niet voor niets de bijnaam Speknek
bijnaam? volgens mij heeft ie al een naam.
Palmbierlove
Geplaatst: 19-08-11 08:19
birrie1709 schreef:
dat vraag ik me toch eigenlijk wel af , hoe doe je dat de manen verlengen
ik vind het zo knap !
ik deed steeds allemaal kleine sliertjes rollen en die er dan aan kleven, toen waren ze nog iets te dik, dus nog met een mesje eroverheen en gesplitst..
Shettepret
Geplaatst: 19-08-11 12:10
Ziet er allemaal erg mooi uit!! Onwijs knap!
Wat is het verschil (qua sculpen en eindresultaat) tussen klei en apoxie?
Iemand nog geintresserd in een pot matte vernis? Is helemaal nieuw. Ik gebruik het niet omdat ik van de matte vernis enorme hoofdpijn krijg (migraine patiënt). Het stomme is dat ik er geen last van heb bij de glossy vernis en fixeerspray. Prijsstickertje zit er nog op. Weet niet uit mijn hoofd wat hij kostte (geloof €8,75 ben niet thuis nu). Zou er graag die prijs van het stickertje incl. verzenden voor willen hebben.
Laatst bijgewerkt door iefke op 20-08-11 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Posts samengevoegd, graag de editknop gebruiken
Mooie repaint/manen!! Nee sorry, ik kan gratis vernis van mijn vader krijgen;)
Even offtopic, om 4 uur ben ik weg een schlecih paardje halen de tinker merrie, en ben morgen avond terug om bijtelezen enz. want ik heb een dressuurwedstrijd;)
@ bonjoy vind hem nu ook niet mooi maar ben zeer benieuwd hoe die word als die af is. @ palmbier wow mooi gedaan die manen van de lippi hengst doe het je niet na.