Lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen maarja Kan dit nog voor hooguit 2x in de week? Ik weet dat ik te lang ben, maar we zijn haar verder aan het doorrijden. (ze is wel al 6 jaar) Maar het is echt geen makkelijke pony, dus je kan er geen klein kind op zetten of iemand die nog niet lang ervaring heeft. Ik rijd haar wel bitloos, omdat ik dat een stuk vriendelijker vind. Maar ik weet dus dat ik te groot ben, maar heeft ze er echt last van als ik erop zit? Zelf geeft ze dat niet aan, is super voorwaarts, en doet ook niet moeilijk met opstappen. Wel met rijden, maar dat doet ze bij iedereen.
laatste veel te groot beugels 3 gaten langer kun je meelopen die daav oor te lang denk dat jullie geen mooie combinatie kunnen blijven, de 2 daarvoor passen
hmm, ik vind 't ook te groot maar als er echt geen kleiner iemand met rij ervaring op kan zou ik zeggen dat het voor af en toe 'n keer kan.
Ja dat is ook het probleem, als ik er niet op rijd, dan rijd er niemand op. Het is niet mijn eigen pony, maar de eigenaar die komt nooit. Dus als ik niet kom staat die pony de hele dag in het land. En de rest van de week doe ik ook andere dingen met d'r, zoals longeren, en buiten wandelen. Maarja dat is ook saai als je dat de hele week moet doen. Ook geprobeerd vrijheidsdressuur te doen, proberen haar voetje te leren. Maar ze wordt alleen maar gek en loopt rondjes te draaiien omdat ze het snoepje niet krijgt haha
@ xJess: Er hoeft toch ook niet persé op gereden te worden? Je kan idd ook longeren enz! Je bent namelijk echt te groot dus ik zou er niet meer op gaan rijden.