Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Thirsolieman schreef:Heej Leinearthur en Paardenliefj wat vinden jullie van het prachtige bericht over Edward Gal van minikatje?![]()
laatste past wel zo te zien!
Thirsolieman schreef:Ja joh zeker weten! Op een steviggebouwde shet vanaf 95 cm mag je met 50 kilo als je niet te intensief rijd.
En deze pony is een heel stuk groter en jij bent nog lang geen 50 kilo, dus je kunt er prima op rijden, dat kan hij goed aan.
Misschien is het voor het plaatje iets minder, maar daar moet je niet naar kijken! Het is voor de pony niet te zwaar, en daar gaat het om!
Op ijslanders rijden trouwens ook volwassen mensen!
Thirsolieman schreef:http://www.dierenklinieklemmer.nl/info_paard/gewichten/ op deze site staat dat shets 200/250 kg zijn, dus dan kun je er volgens jou berekening wel met 50 kg op..
maar goed, heeft iemand nog foto?
horzlover schreef:oke maar deze topic gaat over ben je te groot of te zwaar voor je pony en niet is je pony te groot of te zwaar
Brainless schreef:Sunneva schreef:thanks, wist ik eigenlijk al maja.
de eigenaar heeft gevraagd of ik haar wou inrijden dus ik heb gewoon ja gezegt.
maar ik denk niet dat ik te zwaar ben...
als ze is ingereden stop ik ook met haar rijden hoor
Je wist dat je te groot was... je hebt wel ja gezegd... en dat op een onbeleerde pony..
Dat is een beetje tegenstrijdig.
Als je een twijfelgeval hebt kun je beter op een getrainde pony rijden dan op een ongetrainde pony.