we hebben allemaal paarden smiley's haha hoop ook dat het veilig aan komt moet een nieuwe plaats gaan zoeken om mijn paardjes neer te zette word vol op me kast
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-11 11:13
Cyntje schreef:
beetje wel, maar tis 1 april he
Och ja, helemaal vergeten!
HxSunlight
Geplaatst: 01-04-11 11:44
ik heb het geld zojuist net in de brievenbus gevonden volgende week stuur ik de manege voor je op
Ik hoop dat '1 april' snel over is. Ik vind die emoticons verschrikkelijk
Binnenkort heb ik een repaintje van Sanne van m'n eigen merrietje *blije ik* Die krijgt allerlei handgemaakt dingetjes van me (voor m'n andere paardjes koop ik dat niet, wordt wat duur)
roosje01 je hebt mazzel me moeder ging nog naar de winkel en ik ging mee hebben we meteen het pakketje laten versturen dus morgen krijg je het pakketje
ik heb alweer de przewalski gekocht kijken of het bij deze man wel goed gaat omdat bij de andere het geld was gestolen
Anoniem
Geplaatst: 01-04-11 17:03
natasha1996 schreef:
ik heb alweer de przewalski gekocht kijken of het bij deze man wel goed gaat omdat bij de andere het geld was gestolen
Krijg je he, als je het gewoon in een enveloppe doet.
Roosje01
Geplaatst: 01-04-11 17:06
@natasha oh gelukkig is het aangekomen. Ben alleen morgen niet thuis moet hele dag werken tot 's avonds dus dan zal die wel weer bij de buren liggen. Die zijn wel blij met mij helft van mijn pakketjes ligt altijd daar haha.
@ manegepaard heb je mijn pb nog ontvangen?
HxSunlight
Geplaatst: 01-04-11 17:22
Manegepaard schreef:
natasha1996 schreef:
ik doe het inmiddels niet meer los in in envelop maar in cd
Anoniem
Geplaatst: 01-04-11 17:24
natasha1996 schreef:
Manegepaard schreef:
ik doe het inmiddels niet meer los in in envelop maar in cd
Dat is niet veel beter. Het kan er alsnog tussenuit gehaald worden door een postbode die wel een CD zou willen hebben.
de envelop dit helemaal vast met plakband en waarom zou de postbode hem open doen dan moet die wel presiec de goeie in de handen hebben maar als die deze open wil maken gaat dat niet makkelijk haha