Citaat:
ik zal je zo een stukje sturen over het rijden zoals mensen dat in spanje doen, die hebben namelijk hetzelfde probleem als jij op de foto's.
ookal rijdt je er niet meer op, het is leuke informatie voor als je op andere paarden rijdt.
vraag me toch af hoe ik dit volgens jullie zou moeten zien, hier wil ze toch zeggen dat ik op elk paard zo zou rijden 
zonder zadel rijden gaan prima maar niet als die pony in zowat rengalop naar huis toe gaat (begin van de oprit stopt ze wel altijd)...
ik zeg niet dat ik super netjes rijd maar wordt toch aardig vaak gevraagt om op pony's te rijden die nogal bokken oid om iemand er vanaf te gooien enzo, blijf er gewoon opzitten, en na een tijdje was die pony ook hartstikke braaf en heeft kleine meisje er nog super veel plezier van gehad!
en op mijn half fries ga ik niet zonder zadel zitten die is net zo smal als een welshponytje en gooit nogal erg op
wel enkele keren gedaan en dan bleef ik in galop ook gewoon netjes rechtop zitten en niet zo achterover. Het was daar echt toppunt van momentopnamen... maar dan krijg ik naar me kop geslingerd dat ik wel stukje zou krijgen en dat was goede info voor als ik op andere paarden rijdt, er werd dus een conclusie getrokken dat ik op elk paard zo zou zitten of zie ik dat verkeerd?
cennamitch: te groot