fjuw, die heeft een buik zeg. als die pony op normaal gewicht wat dan was je te groot. maar nu zou ik je niet te groot noemen. qua gewicht ben je al helemaal niet te zwaar.
boooo: kan nog tessa_brian: niet zo'n duidelijke foto, zover ik kan zien steek je niet heel erg met je benen uit, maar je hebt wel een lang bovenlijf waardoor je jepony daar mee in de weg zit.
Ik denk wel dat je aan de grote kant voor haar bent. ze heeft een aardig dik buikje en daardoor steken je benen er niet zomaar onderuit. je bovenlichaam is wel lang, dus misschien zit je daarmee de pony in de weg.
Tessa-Brian, misschien moet je vaker dan eens per maand gaan rijden, om de pony in een goede conditie te krijgen. je kan er nog best op voor mijn idee, geniet ervan, de tijd dat je op een shet past is zomaar voorbij en komt dan nooit weer terug
Kim, ik dacht dat je de foto van jou op de bels voor de grap plaatste, maar maak uit de reacties op dat je echt twijfeld of ze je kan dragen, maak je daar geen zorgen om, dat kan met gemak! niet zoveel zorgen maken hoor, gewoon genieten van het rijden op dat grote stoere paard!
KBK kan makkelijk kim is een stevig sterk trekpaard
Tessa-Brian mis wat meer rijden krgijt hij indd meer conditie voor af en toe kan het wel ja
xJustMe6
Geplaatst: 22-04-10 20:47
okeej bedankt, ben ik ook weer gerustgesteld ze zou inderdaad wel wat vaker gereden moeten worden maar op de plaats waar zij staat staan nog 9 andere paarden dus de aandacht moet een beetje verdeeld worden haha.